♡ IKM uke 32 ♡

Akkurat nå er det ikke så mye som tyder på graviditet. Har symptomer som kan bety at TR nærmer seg. Øm i nede del av magen, og sulten/sukkersyk. Akkurat nå håper jeg egentlig bare på at mensen faktisk kommer i morgen, sånn at ny PP starter. Litt frustrerende med relativt lange sykluser.
Du har ikke testet?

Du har ikke testet?
Joda, og de viser negativt. Første bildet viser testene fra igår. Testen fra i dag (øverste på andre bildet) var det noe gale med, men gjorde det overtydelig for meg at den ville være negativ :laughing002 Tar ny test om noen dager om mensen ikke har kommer da (siden den kommer med noen dagers slingringsmonn hver mnd).

Vedlegg

• IMG_6815.jpeg
    IMG_6815.jpeg
    154,6 KB · Visninger: 40
  • IMG_6814.jpeg
    IMG_6814.jpeg
    224,9 KB · Visninger: 40
Ser strek på nesten alle!!! :woot::Heartpink Hva sier magefølelsen?

Du, det aner jeg ikke! Har fått rosa streker mange PP, men som ikke blir til noe. Har symptomer på både graviditet og PMS:hilarious: Så må rett og slett bare vente å se ann❤️

Testa i kveld også 9dpo(kan være 8 dpo pga positive tester 2 dager)
Jeg syns faktisk jeg ser strek?? Eller ser jeg bare syner :nailbiting: Plutselig gikk håpet opp likevel. Æææ nederste er nå i kveld(på bildet med 3).

Vedlegg

• IMG_3120.jpeg
    IMG_3120.jpeg
    674,5 KB · Visninger: 97
  • IMG_3117.jpeg
    IMG_3117.jpeg
    1 MB · Visninger: 99
Testa i kveld også 9dpo(kan være 8 dpo pga positive tester 2 dager)
Jeg syns faktisk jeg ser strek?? Eller ser jeg bare syner :nailbiting: Plutselig gikk håpet opp likevel. Æææ nederste er nå i kveld(på bildet med 3).
Jeg ser strek!

Back
Topp