♡ IKM uke 32 ♡

Her er streken kanskje noe mer synlig i dag, men langt i fra like sterk som når jeg har vært 12 dpo før. Må bare vente og se hva som skjer :oops:

Håper spiren klorer seg fast og testene stiger som de skal framover❤️

Aiai, nådd eit vippepunkt nå føle eg, skyggene du får pleie ikkje væra særlig sterkere enn desse! Så nå håpe eg så veldig at dei e babysterke i måro :nailbiting: :happy093.❤️

Yup, negative igjen idag:arghh: Heldigvis er jeg bare 8dpo(7 1/2dpo) på den høyre- det gir meg litt håp:love7

Fantastisk! Er ikke den nederste rosa da? :Heartpink Gratulerer, hvilken dpo idag?

Bare skygge, dessverre. Får sånne kjipe streker hver PP:sorry:

Nå forstår jeg ingenting. Jeg er nå mest sannsynlig 7dpo. Tempstigningen etter el har vært mindre enn vanlig, men har steget litt. I går (6dpo) hoppet tempen enda mer oppover og holdt seg høy i dag. Jeg pleier IKKE å ha høy temp 7dpo, da pleier den å snu og så kommer tr på 7/8/9dpo. Så nå lurer jeg på hva pokker som skjer med denne syklusen. Forstår virkelig ingenting. Vil bare få TR så jeg kan starte ny PP. Siden vi ikke fikk lagt gode aksjer denne runden så anså jeg slaget som tapt og begynte å drømme om Mai termin, men hvis denne syklusen blir lang så hopper vi over hele mai :arghh:

Dagens test funket dessverre ikke som den skulle. Uansett hvor lenge jeg dyppet, ville ikke fargestoffet aktivere seg. Måtte derfor dyppe den fordi «max-linjen», og fargestoffet ville ikke samle seg skikkelig innen tidsfristen. Glemte dessverre å ta skikkelig bilde av den utenom inne i SmileReader som har elendig kamera. Blank etter frist (vedlagt bilde). Temperaturen er også på vei nedover, men ikke under linjen enda.

12 DPO nå, og håpet forsvinner. Sliter med å skjønne og akseptere smertene tidligere i uken, at de ikke skal være knyttet til en begynnende graviditet.

Vedlegg

• IMG_6809.jpeg
    IMG_6809.jpeg
    133,2 KB · Visninger: 69
  • IMG_6807.jpeg
    IMG_6807.jpeg
    1,4 MB · Visninger: 67
Så kjipt å lese om alle som gir opp håpet her. Føler veldig med dere :Heartred
Nok en gang går jeg runder med meg selv og lover at jeg ikke skal teste før etter IKM neste PP. Har avslutta trackingen av fruktbarhetsvindu, så følger kun med på mens. Spent på om den kommer mandag, tirsdag eller onsdag. Hele «prosjektet» har gått til hodet på meg - igjen! Så for å verne litt om egen psyke og husfred så blir nok dette (første og) siste IKM-gruppe jeg melder meg inn i for en periode. I alle fall så tidlig. Det blir for mye fokus for meg, så jeg greier ikke slappe av i DPO-land eller rund EL. Selv om dere selvfølgelig er helt herlig støttende :love7 Håper dere får masse rosa streker som klinger seg fast i månedsvis! :Heartred

Jeg fiklet litt med testen som ikke funket, og det viste seg at litt av overflaten var løs. Når jeg trykket den ned begynte fargen å bevege seg oppover igjen. Da ble store deler av testen «positiv» utenom testlinjen:laughing002

Vedlegg

• IMG_6814.jpeg
    IMG_6814.jpeg
    224,9 KB · Visninger: 46
9 DPO idag og blenda test. Kjedelig, men forventet siden jeg ikke har ømme pupper og ikke kjenner noe voldsom murr i rygg eller mage.
IMG_9599.jpeg

IMG_9602.jpeg

Yup, negative igjen idag:arghh: Heldigvis er jeg bare 8dpo(7 1/2dpo) på den høyre- det gir meg litt håp:love7
Aahr, det e så kjipt! Hadde vært interessant å tatt hCG blodprøver av deg rundt 7-8-9dpo for å sjå kor masse hCG du faktisk har på den tio. Virke som om når progesteronet ditt er på topp så frigis og hCG i bulker liksom. Veldig fasinerande og ekstremt frustrerande❤️ heie veldig på egg nr 2 iallefall :dance011 :happy093.

8dpo✨
Var blenda idag og, hadde ikkje heilt forventa positiv så tidlig uansett med vanlig test, men hadde vært gøy med liiitt tydelig skygge i det minsta:hilarious:
Får tidligtestene i posten i måro, sikkert rundy kl 10-11, perfekt tidspunkt for meg for e då eg pleie å stå opp:joyful: så i måro ryke tidligtesten på 9dpo, då må det være håp om å se noko iallefall :smiley-angelic001
20250803_113611.jpg

7dpo
Måtte selvfølgelig teste siden tempen økte, selvfølgelig blenda :hilarious:
1000019091.jpg

I morgen er det endelig vår uke! Og ikm dag for @LivetsFørsteBarn og @Anne_ :Heartred hvordan går det med dere?
Akkurat nå er det ikke så mye som tyder på graviditet. Har symptomer som kan bety at TR nærmer seg. Øm i nede del av magen, og sulten/sukkersyk. Akkurat nå håper jeg egentlig bare på at mensen faktisk kommer i morgen, sånn at ny PP starter. Litt frustrerende med relativt lange sykluser.

8dpo✨
Var blenda idag og, hadde ikkje heilt forventa positiv så tidlig uansett med vanlig test, men hadde vært gøy med liiitt tydelig skygge i det minsta:hilarious:
Får tidligtestene i posten i måro, sikkert rundy kl 10-11, perfekt tidspunkt for meg for e då eg pleie å stå opp:joyful: så i måro ryke tidligtesten på 9dpo, då må det være håp om å se noko iallefall :smiley-angelic001
Vis vedlegget 466285

Håper det er noe på morgendagens tester :smiley-bounce012 :love017

Aahr, det e så kjipt! Hadde vært interessant å tatt hCG blodprøver av deg rundt 7-8-9dpo for å sjå kor masse hCG du faktisk har på den tio. Virke som om når progesteronet ditt er på topp så frigis og hCG i bulker liksom. Veldig fasinerande og ekstremt frustrerande❤️ heie veldig på egg nr 2 iallefall :dance011 :happy093.

Ja, jeg aner ikke? Denna kroppen er klin kokos... men altså, er jo ikke verre enn at jeg driter i å teste:cool14 Lettere sagt enn gjort, men:laughing002

Leit å lese om dere som har gitt opp denne PPen, sender en klem :Heartred

Jeg har ikke helt orket å oppdatere enda, det ene embryoet vårt klarte ikke opptining (som det bare er 3% risiko for) og jeg var derfor ganske nedfor etter innsett. Heldigvis hadde vi et til på frys som ble satt inn i stedet, men jeg har ikke klart å ha helt troa etter at de to beste ikke har blitt noe. Men tok en test i går ettermiddag (hadde drukket lite, så det var konsentrert urin) og der var det jaggu en ørliten strek som var rosa og kom innenfor tiden. Ikke noe sterkere på morgenurin i dag, så tør absolutt ikke juble enda, men det er i hvert fall noe! Har testene fra samme tidspunkt forrige innsett og de er helt blenda, så det er i alle fall litt mer håp denne gangen. Har også tørkede tester på morgenurin fra 8 og 9 DPO som jeg ikke så på innenfor tiden (tok dem uten å se på dem for å ha til sammenlikning mtp. Ovitrelle og eventuelt kjemisk) og dagens morgenurin er sterkere enn begge de to.

Ettermiddagsurin 9 DPO:
IMG_0676.jpeg

Morgenurin 10 DPO:
IMG_0687.jpeg

Back
Topp