Kosttilskudd

Tar nycoplus gravid :) tatt fra et par mnd før jeg ble gravid, ingen problemer med tablettene for min del.

Tar komplett kosttilskudd for gravide. Veksler mellom Lifeline Care og Nycoplus, avhengig av hva apoteket har der og da. Blir sikkert ekstra jern etterhvert også.

Endte opp med å prøve de Nycoplus Gravid Kombinasjonspakning, foreløbig har det gått greit, selv om de kapslene er forferdelig å svelge. Men går seg nok til, vurderer prøve lifeline care også når jeg er tom for disse :cat:

Endte opp med å prøve de Nycoplus Gravid Kombinasjonspakning, foreløbig har det gått greit, selv om de kapslene er forferdelig å svelge. Men går seg nok til, vurderer prøve lifeline care også når jeg er tom for disse :cat:
Jeg tar også Nycoplus Gravid. Trodde det bare var meg som slet med å svelge de. De er de verste pillene jeg har vært borti! Vanligvis sliter jeg ikke med å svelge piller, men disse er jo GIGANTISKE :smiley-ashamed004

Til dere som tar magnesium, hvor mange mg tar dere?
Jeg bruker SHIFT magnesium.
Egentlig så sier klinikken at jeg skal ta 100mg om dagen, men ettersom jeg fra før har tatt 200mg hver kveld for unngå urolige bein, så sa klinikken jeg skulle fortsette med det.
I det siste har jeg hatt en del mensmurringer, så da ville klinikken at jeg skulle ta 100mg om morgenen også.
Da blir det 300mg om dagen, men under vanlige forhold anbefaler klinikken bare 100mg.

Til dere som tar magnesium, hvor mange mg tar dere?
Du kan ta mye magnesium. Det er ikke farlig, du tisser det bare ut igjen hvis kroppen ikke tar opp alt. Jeg har fått anbefalt 400-600mg når jeg hadde problemer med å sove. De fleste tar vel rundt 200-400mg hvis de trenger ekstra. Pakken sier 100mg, men hvis du mangler noe er nok det litt lite…

Back
Topp