spent2barnsmor
Flørter med forumet
Tar nycoplus gravid
tatt fra et par mnd før jeg ble gravid, ingen problemer med tablettene for min del.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Smaker den tran? Tenkte på siden det er samme produsenten av tran?Jeg tar denne som også inneholder folat med anbefalt mengde for gravide
Vis vedlegget 465298
I perioder uten denne har jeg tatt omega-3 + folat.
Synes ikke den smaker noen ting, bare ikke ha den på tunga så lenge før den svelges med vannSmaker den tran? Tenkte på siden det er samme produsenten av tran?

Jeg tar omega 3, i tillegg til folsyre og d-vitaminNoen som tar tran?
Tar tran, folsyre, jod, b12 og d-vit.
Ja enig i det, de var helt forferdelig å ta. Men tror jeg ska klare vende meg til de også etter hvertJeg tar multivitaminer og tran gelefisker
De omega3 tablettene i gravid pakka var helt forferdelige.

Jeg tar også Nycoplus Gravid. Trodde det bare var meg som slet med å svelge de. De er de verste pillene jeg har vært borti! Vanligvis sliter jeg ikke med å svelge piller, men disse er jo GIGANTISKEEndte opp med å prøve de Nycoplus Gravid Kombinasjonspakning, foreløbig har det gått greit, selv om de kapslene er forferdelig å svelge. Men går seg nok til, vurderer prøve lifeline care også når jeg er tom for disse![]()

Ååh, jeg svelger alle de på en gang jeg hahaJeg tar også Nycoplus Gravid. Trodde det bare var meg som slet med å svelge de. De er de verste pillene jeg har vært borti! Vanligvis sliter jeg ikke med å svelge piller, men disse er jo GIGANTISKE![]()
.Gjør du?! Du er gal!!Ååh, jeg svelger alle de på en gang jeg haha.

Samme herÅåh, jeg svelger alle de på en gang jeg haha.

Tar Bio-Magnesium på 200mg hver kveld. Multivitaminen inneholder også 100mg, så blir jo 300mg/døgnet til sammen da.Til dere som tar magnesium, hvor mange mg tar dere?
Jeg også tar alle i en gulpÅåh, jeg svelger alle de på en gang jeg haha.
Jeg bruker SHIFT magnesium.Til dere som tar magnesium, hvor mange mg tar dere?
Du kan ta mye magnesium. Det er ikke farlig, du tisser det bare ut igjen hvis kroppen ikke tar opp alt. Jeg har fått anbefalt 400-600mg når jeg hadde problemer med å sove. De fleste tar vel rundt 200-400mg hvis de trenger ekstra. Pakken sier 100mg, men hvis du mangler noe er nok det litt lite…Til dere som tar magnesium, hvor mange mg tar dere?