alenemamma01
Flørter med forumet
Er 9+2 i dag og finner ikke hjertelyden med doppler, når fant du? og prøvde du dagene før du fant?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Har du den her?Hva slags doppler har dere? Jeg har en eldre angelsound, mistenker at den ikke er særlig god![]()
Nei, en rundere versjon, hvit..?Har du den her?
Min er helt grei, bråker en del daNei, en rundere versjon, hvit..?

Jeg fant den første gang på høyresiden, nå lå den i midten(følger navelen ned) helt nede ved skambeinet. Må vinkle den skrått inn mot skambeinet. Det er så vanskelig syntes jeg. Brukte litt lang tid også var den under min puls også denne gangen så bytta på baby hjerte og pulsen min helle tidenDere som finner hjertelyd - hvor og hvordan? Er det rett over symfysen, og vinklet ned i bekkenet på en måte? Og kjenner dere livmor? Har enda ikke funnet (gjorde jeg for såvidt ikke forrige svangerskap heller). Kjenner symfysen ca opp til trusekanten, men på UL for 3 uker siden så lå fosteret helt nederst i «hjørnet» fortalte hun. Så må kanskje vinkle den for å treffe?

Ååå nå klarte jeg å finne! Samme som deg - hører min egen puls, som en slags bakgrunnsstøy, også klarte jeg høre babys hjerteJeg fant den første gang på høyresiden, nå lå den i midten(følger navelen ned) helt nede ved skambeinet. Må vinkle den skrått inn mot skambeinet. Det er så vanskelig syntes jeg. Brukte litt lang tid også var den under min puls også denne gangen så bytta på baby hjerte og pulsen min helle tiden![]()
apparatet klarer ikke fange den opp på skjermen, men kan høre den. Juhu!Så utrolig gøyÅåå nå klarte jeg å finne! Samme som deg - hører min egen puls, som en slags bakgrunnsstøy, også klarte jeg høre babys hjerteapparatet klarer ikke fange den opp på skjermen, men kan høre den. Juhu!