Onion
Blir kjent med forumet
Nei, veit du, det blir 12k her også. Skal ikkje spreie feilinformasjonHar lurt på noko av det same med progesteronet, men alt virkar normalt i følge både gynekolog og fastlege. Har slått meg til ro med det.
Det hadde vore så typisk, haha! Uff, vi har ikkje kjøpt enda, har gjort ein veldig konservativ utregning for det eg har fått resept på og trur mine kom på rundt 8k, men det er mulig eg huskar feilBeste er jo om det blir barn av det, så får ein prøve å ikkje tenke så mykje på (dei sure) pengane ein har brukt
![]()

Beste er jo om det blir barn av det, så får ein prøve å ikkje tenke så mykje på (dei sure) pengane ein har brukt

Og 1 uke igjen til ikm, de siste pp har jeg ikke testa så mye før like før ikm/ikm-dagen da det har vært mange negative tester siden vi nå er i pp 10
har lyst til og teste, men klarer ikke helt før nærmere etter alle nedturene
) 
Hehe, neida er selvfølgelig enig med deg, hvis det blir 2 streker på siste runde så spiller de 12 k ingen trille 
Håper det blir en opptur for deg denne pp 

Jeg har veldig lyst til å se noe på bilde nr 3, myser litt og konsentrerer meg skikkelig, veldig usikker men uansett ekstremt tidlig
Vi håper det er noe der 
Gikk litt i kjelleren fordi det kunne være vår «siste aksjelegging», og nå som jeg kjenner på stikk i høyre side (det var sånn på venstre sist periode) vet jeg ikke om det er EL som faktisk skjer (men dog 49 timer etter positiv EL test), eller om det er smerter etter EL og egget er på vei nedover. Vil tro smertene tilsier at det faktisk skjer nå men biffen er ikke tilgjengelig