Ja, det var en dårlig uttelling i denne gruppenKjipt! Da må vi bare håpe på en bedre runde neste gang for absolutt alle, utenom én i denne gruppa![]()
Vi får satse på mai babyer 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, det var en dårlig uttelling i denne gruppenKjipt! Da må vi bare håpe på en bedre runde neste gang for absolutt alle, utenom én i denne gruppa![]()
Vi får satse på mai babyer 
Takk for at du tok på deg jobben med å drive 29-gruppenKjipt! Da må vi bare håpe på en bedre runde neste gang for absolutt alle, utenom én i denne gruppa![]()
Lykke til i denne pp!Likeså!Takk for at du tok på deg jobben med å drive 29-gruppenLykke til i denne pp!

Altså jeg tror ikke jeg har sett så dårlig tidligere?? Helt sprøtt. Og leit!Ja, det var en dårlig uttelling i denne gruppenVi får satse på mai babyer
![]()
Ja vi får satse på søte maibebiser! Lykke til i neste pp 
Tror ikke jeg har vært borti noe så dårlig jeg heller før.. masse lykke til til deg ogsåAltså jeg tror ikke jeg har sett så dårlig tidligere?? Helt sprøtt. Og leit!Ja vi får satse på søte maibebiser! Lykke til i neste pp
![]()