Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Dette er ekstraslag som hjertet lager, og at det blir en slags urytme. Oftest er det ikke farlig, men veldig ubehagelig.hjerteslag? Ekstralystoler hva er det?
Ja, hadde det en gang her om dagen faktisk. Det er veldig ekkelt. Men, ikke noe mer en det.Dette er ekstraslag som hjertet lager, og at det blir en slags urytme. Oftest er det ikke farlig, men veldig ubehagelig.
Mener dere da vanlig hjertebank? Eller når hjerte føles skal hoppe ut av brysteHatt det siden positiv test jeg, ikke noe verre i varmen
For hjertebank har jeg, men her om Dagen fikk hjerte sånn ekkelt hopp.Kan hende jeg mener noe annet enn de andre, men for meg kjennes det ut som at hjertet dunker sakte og hardt/ujevnt, nesten som en ballong som blåser seg sakte opp og sprekker(hvis det gir mening)Mener dere da vanlig hjertebank? Eller når hjerte føles skal hoppe ut av brysteFor hjertebank har jeg, men her om Dagen fikk hjerte sånn ekkelt hopp.
Jeg mener ikke vanlig hjertebank, men at faktisk hjertet slår et ekstra slag. Jeg kjenner dette veldig godt. Er også helsepersonell, så kjenner det på pulsen på håndleddet. Selvom det kjennes ut som det hopper over, så er det et ekstraslag.Mener dere da vanlig hjertebank? Eller når hjerte føles skal hoppe ut av brysteFor hjertebank har jeg, men her om Dagen fikk hjerte sånn ekkelt hopp.
Har du hatt det før, eller har du først fått det nå etter du ble gravid?Hatt det siden positiv test jeg, ikke noe verre i varmen
Hadde det da jeg var sånn 15/16, men ikke igjen før jeg ble gravid sist, så forsvant det da jeg ikke var gravid, og kom tilbake da jeg ble gravid igjen. Hva med deg?Har du hatt det før, eller har du først fått det nå etter du ble gravid?
Jeg er tidvis plaget med det, men kun noen dager her og der. Spesielt hvis jeg er stresset.Hadde det da jeg var sånn 15/16, men ikke igjen før jeg ble gravid sist, så forsvant det da jeg ikke var gravid, og kom tilbake da jeg ble gravid igjen. Hva med deg?
De kan jo kjennes doble ut. Men hvis du kjenner deg på håndleddet, kan du sikkert kjenne at det kommer et raskt ekstraslag etter et normalt pulsslag… også føles det som det går kjempe lang tid før neste kommer.jeg plages ikke med det i varmen nei, men det begynte før jeg testet positivt og har hatt det regelmessig helt frem til nå nylig! Har kalt det doble hjerteslag jeg da, vet ikke om det et det samme?! Minner om hvordan du beskriver det @Gravid
Ja, sånn fikk jeg her om dagen. Eller var det i går kanskje. Men, er første gang jeg har merket det i graviditeten denne gangen.Kan hende jeg mener noe annet enn de andre, men for meg kjennes det ut som at hjertet dunker sakte og hardt/ujevnt, nesten som en ballong som blåser seg sakte opp og sprekker(hvis det gir mening)
UbehageligJeg mener ikke vanlig hjertebank, men at faktisk hjertet slår et ekstra slag. Jeg kjenner dette veldig godt. Er også helsepersonell, så kjenner det på pulsen på håndleddet. Selvom det kjennes ut som det hopper over, så er det et ekstraslag.