Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Wow, så utrolig flink du er!Endelig fått somlet meg til å feste tråder, bare damping igjen![]()
Tusen takkWow, så utrolig flink du er!
Jeg har helt glemt bort strikkeprosjektet mitt, godt med en påminnelse!Tusen takkKom på at jeg hadde sagt til deg at jeg skulle legge ut bilde, så da fikk jeg motivasjon til å gjøre de ferdig
Herregud! Hvordan er det mulig å lage noe så pent?!Endelig fått somlet meg til å feste tråder, bare damping igjen![]()
Dette må være noe av det fineste strikketøyet jeg har sett 
Tusen takkHerregud! Hvordan er det mulig å lage noe så pent?!Dette må være noe av det fineste strikketøyet jeg har sett
![]()
Gratulerer med to strekerMelder meg nå inn her da jeg endelig har fått to streker igjenEr jo alt for tidlig men håper inderlig at den holder hele veien nå, etter 3 tidligere spontanaborter.
Snøfnugg1515 - 40 - B1 - pp5 etter MA - el 11/7 - ikm 25/7
håper det er en terminspire denne gangen! Har selv mistet to ganger og vet hvor frustrerende det kan være.Det lurer jeg og påHar du testet i dag @lilleperle

Herregud dette ser sååå lovende utTok en til nå, og synes streken er tydeligere nåhar 0 symptomer, men har et lite håp.

Ååå så herlig! Velkommen innMelder meg nå inn her da jeg endelig har fått to streker igjenEr jo alt for tidlig men håper inderlig at den holder hele veien nå, etter 3 tidligere spontanaborter.
Snøfnugg1515 - 40 - B1 - pp5 etter MA - el 11/7 - ikm 25/7

Har du testet i dag @lilleperle
Ååå dere altsåDet lurer jeg og på![]()

Jeg prøver en test nå, fikk ikke noe farge på morgenurinen, jeg sliter så sykt med å få farge på urinen
Skal ta bilder, men testen ser blankere ut enn aldri før 
Samma her, men kroppen din har vel ikke rukket å fått «beskjed» om en evt implantasjon eller at mens-må-starte-signalet enda, så det er nok bare progesteron-stigning enda for degSnaaart 5 DPO. Men jeg mister litt trua, har så sjukt mye symptomer. Har erfart at kroppen er en jæskla luring, så jeg bruker å ha mye tegn før mens![]()

Føler fremdeles det er noe derSynes jeg kanskje ser noe svakt, men er uansett ikke noe sterkere test i dag.
Vis vedlegget 465411
Blødningen har stoppet, så skjønner ingenting av denne kroppen![]()
Hmmm merkelig

Takk for svarOfte innen 24-48 timer, men det varierer.
Jeg hadde så kramper i går 9dpo at hvis det ikke er mensen, så kunne det potensielt vært implantasjon, men da får jeg teste i kveld eller i morgen
Men føler jeg er skikkelig mens-humør