Krysser fingrene for at det fortsatt er for tidlig enda
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Krysser fingrene for at det fortsatt er for tidlig enda
Er den helt ferdigtrukket? Hele ser litt rosa utBare 10/11 dpo og en rfsu test, men mistet litt håpet nå altså. Vis vedlegget 465376
Tok bilde med en gang, så neiEr den helt ferdigtrukket? Hele ser litt rosa ut

Kan prøve å se på den igjen når den ikke er rosa lengerTok bilde med en gang, så nei![]()
Tror ikke jeg ser noe. Krysser fingrene for at det kommer senere

Så rart du ikke får menskramper, du hadde litt i forkant? Jeg har skikkelig med menskramper, føler meg litt dårlig av detJeg har ikke fått menskramper ennå, det er ganske merkelig til meg å være. Men jeg orker ikke håpe mer nå.
Jeg knakk helt sammen og gråt i dusjen, dette er søren meg kjipt. Så gråt jeg litt i armene til samboer som også var lei seg selvfølgelig. Klarte heldigvis å roe meg da datteren vår kom løpende inn.
Har ikke fått progesteron tilskudd da legen ikke mente jeg trengte det. Men lutealfasen ble bare på 9 dager denne runden. Den har vært på 9 dager 2 ganger før tror jeg.
Takk for klemmer
Jeg ser at jeg havner i IKM uke 33 nå, men jeg vil jo henge med dere igjen! For en fantastisk IKM gruppe dette har værtHåper selvsagt at ingen av dere må over i ny IKM gruppe da
Vis vedlegget 465365

Fortsatt mulighet for mange fine streker! Vi får bare krysse fingrene for at det blir noenFader å! Hvor blir det av alle strekene da?! Vi skulle jo slå rekord! Så mange i de andre gruppene fikk første antydning 9 og 10 dpo, men det er flere som ikke får første antydning for 11 og 12 dpo også! Så selv om håpet føles tynnere er det fortsatt en sjangs jenter![]()

Åhhh bra det kom fort så du får ny sjanse snart hvertfallJeg slapp å vente så lenge og kan settes på tr! Satser på at det går fort til neste ikm i uke 33 i det minste
Heier på dere andre, mååå jo bli mer enn en positiv i denne fine gruppa![]()
Det var fint å ha deg med, så lykke til neste runde!Uff, kjipt. Ser ikke skygge på disse en gang, som jeg gjorde med mange av lilleperles
men fortsatt noen dager igjen!Ser ingenting på den dessverre. Men flere sjanser i dagene fremover!
Har fått det nå... Har tatt paracet allerede.Så rart du ikke får menskramper, du hadde litt i forkant? Jeg har skikkelig med menskramper, føler meg litt dårlig av det![]()
Kjipt! Men da sees vi i IKM uke 33Jeg slapp å vente så lenge og kan settes på tr! Satser på at det går fort til neste ikm i uke 33 i det minste
Heier på dere andre, mååå jo bli mer enn en positiv i denne fine gruppa![]()

Levde så godt i håpet. Nå har jeg bare lyst å legge meg, gråte og hoppe over hele dagen
Men neida, vi måtte plutselig reise til svigers tidligere enn planlagt. Så da tramper jeg heller rundt og er sur mens jeg pakker med meg alt jeg trenger til tr om noen dager. Håper på at hodet klarer å justere seg som det alltid har gjort før, og huske på at 10 dpo fortsatt er tidlig
Dette blir bare tøffere og tøffere for hver pp, spesielt når realiteten er at vi kanskje aldri får det til
Ahh, som om skuffelsen ikke er tøff nok i seg selv skal vi appåtil få smerter og blodsølet i tillegg, jeg syns ikke vi skal skjemmes over å få klage litt i en slik periode engang, jegHar fått det nå... Har tatt paracet allerede.
Har vært i byen med lille familien vår, så jeg har heldigvis ikke hatt så mye sjans til å være deppa. Onwards and upwards!
Jeg husker det alltid er mest knusende de to første dagene med skuffelse, men så begynner man å tenke at man får snart en ny sjans igjen snart
Men er ikke bestandig man klarer å være like håpefull da
Håper du klarer å få tankene på litt annet selv om det ikke er lett heller bestandig 
Neeei, det er ikke det vi vil se
Vi har et par dager igjen, selv om 10 dpo er en sånn typisk dag mange ser strek på så er det litt mulighet igjen
Klamrer meg til detUff, det er en så kjip følelse. Prøving er en krevende prosess ass, både psykisk og fysisk. Som en berg og dal bane, opp og ned og rundt omkringSkulle aldri ha tatt test i dagLevde så godt i håpet. Nå har jeg bare lyst å legge meg, gråte og hoppe over hele dagen
Men neida, vi måtte plutselig reise til svigers tidligere enn planlagt. Så da tramper jeg heller rundt og er sur mens jeg pakker med meg alt jeg trenger til tr om noen dager. Håper på at hodet klarer å justere seg som det alltid har gjort før, og huske på at 10 dpo fortsatt er tidlig
Dette blir bare tøffere og tøffere for hver pp, spesielt når realiteten er at vi kanskje aldri får det til
![]()