Spirelykke?
Elsker forumet
Tilgangsansvarlig
Påskeliljene 2022 ❤️
❤️Mailykke 2022❤️
Junispirene24❤️
Fastelavnsbollene 2026
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så fin og veldig sterk den er nå, gratulererVeldig fornøyd med dagens test
Blir nok digital i morgen håper på 3+ på den då, er 6+0 i dag![]()
Ja veldig glad for den endelige ble skikkelig sterk. Håpe bare jeg får 3+ på siste digitale test i morgenSå fin og veldig sterk den er nå, gratulerer![]()

Definitivt og la den ligge i 15 min å se daPositiv?
Eggløsningssmertertene kom rett før denne allerede. Kan vel ikke slippe allerede i natt? Aldri vært med på nesten blank til positiv på samme dag førDefinitivt og la den ligge i 15 min å se da![]()
Kan være modningssmerter.. Om du ikke hadde positiv test i går også uten å vites det? 12-24 timer etter Positiv test slipper eggetEggløsningssmertertene kom rett før denne allerede. Kan vel ikke slippe allerede i natt? Aldri vært med på nesten blank til positiv på samme dag før
Ups, la inn feil sted hehe

Du hadde rett i at den kom til å bli enda sterkere. Med denne rekordfarten tror jeg eggløsning blir allerede i morgenKan være modningssmerter.. Om du ikke hadde positiv test i går også uten å vites det? 12-24 timer etter Positiv test slipper egget![]()
Fantastisk strekDu hadde rett i at den kom til å bli enda sterkere. Med denne rekordfarten tror jeg eggløsning blir allerede i morgen

JaFantastisk strek![]()
![]()
Aldri fått sånn strek før, selv de gangene det klaffer. 0.60 i dag og lite øm