♡ IKM UKE 30 ♡

HHahah har aldri tenkt på å faktisk bruke den på 4-åringen, hun ønsker seg så inderlig et søsken.. men hun blir vel litt stor og vil kanskje bli alt for nysgjerrig og prøve å komme og se hvordan noe sånt foregår… så vi pleier bare å si at vi skal rydde eller re opp senga mens hun ser litt på film :happy6

Åh fyttigrisen ingenting er som kliss, sæd og mens wohiooo :king
Ikke jeg heller, har holdt prøvingen hemmelig til nå. Hun spratt ut i stua etter å ha sagt at hun ville nusse babyen i panna når den kom. Hun spurte til og med om vi kunne ta med en av babyene hjem da vi var på sykehuset forleden hehe

Min blenda test i dag 8/9 DPO
1000009762.jpg

Etter at jeg tissa i koppen kom det litt lyserosa blod i toalettet. Noen her som har erfaring med festeblødning? Jeg hadde det da jeg ble gravid (MA) rundt samme dpo, men det så annerledes ut. Da var det bare litt lyserosa blankt slim på papiret i to dager. Nå har jeg også litt lys brunt utflod. Skjønner ingenting om mensen kommer så tidlig. Syklusen har vært tullete siden MA, men aldri vært så kort o_O

Min blenda test i dag 8/9 DPOVis vedlegget 465317
Etter at jeg tissa i koppen kom det litt lyserosa blod i toalettet. Noen her som har erfaring med festeblødning? Jeg hadde det da jeg ble gravid (MA) rundt samme dpo, men det så annerledes ut. Da var det bare litt lyserosa blankt slim på papiret i to dager. Nå har jeg også litt lys brunt utflod. Skjønner ingenting om mensen kommer så tidlig. Syklusen har vært tullete siden MA, men aldri vært så kort o_O
Ohh så spennende. Håper på festeblødning

Ser jo nå at på bildet så ser det ut som svak strek der, men var ikke irl. Jeg må ta en til i kveld. Men! Har bare en tidlig stav igjen, resten vanlige BP (ikke tidlig) :wtf: Men fant vi ikkd ut at de slår ut nesten likt?
Ja, men det gjør ikke no! Jo, de tidlig testene er ikke så mye bedre en vanlig. Vanlig kan nesten slå ut bedre en de faktisk.. Så er jo bare tull å kjøpe de tidlig egentlig

Kom fort inn i denne babyboblen! Har nettopp begynt å prøve, og hadde egentlig ingen planer om å gjøre så mye ut av det. Har i utgangspunktet tenkt at det er greit om det blir termin nærmere august, men nå klarer jeg jo ikke tenke på annet:smiley-ashamed004

Har klart å holde meg unna testing fram til nå, men begynner å bli vanskelig! Tror jeg ryker på en test i morgen

Min blenda test i dag 8/9 DPOVis vedlegget 465317
Har lest at det kan være brunt og! Spennende :nailbiting: :Heartred

Aaaa takk for trua :shy: Når en ikke har trua selv :shy: Hvordan står det til med deg i dag? :Heartpink
Takk for at du spør :Heartred I dag har jeg troa igjen :hilarious: :angelic: Har bare sånne diffuse symptomer nå som egentlig kan være hva som helst, men det gir meg troa uansett:laughing002 Såpass at jeg venter til i morgen (10 dpo) med test:nailbiting: Tror ikke jeg har holdt ut lenger enn 9 dpo før:hilarious: Men vi skal grille og kose oss i kveld med noen venner, så da er det enklere å vente:happy: Tror dessverre jeg bygger opp forhåpningene ekstremt denne pp'en, så er litt redd for at det blir en voldsom kræsj på meg:facepalm:

Ahhh når man endelig får antydning til strek så er det selvsagt andre ting som skal komme å ødelegge stemningen :wtf: Murringene kan ha kommet i forbindelse med implantasjon, så kan roe seg litt etter det før det begynner på igjen :Heartred
Ja det er sant.. har hatt «hugg» isteden i dag, så det er vel positivt sikkert :hilarious: :hilarious: Både når jeg har snudd meg i senga, og når jeg bøyde meg ned for å betale varene i kassa.

Er vel også slik at puppene er vonde uansett for å forberede til graviditet, og så når graviditet faktisk oppstår kan de roe seg litt før de blir ømme igjen senere..

Men man blir jo gal av mindre:banghead:

Ja det er sant.. har hatt «hugg» isteden i dag, så det er vel positivt sikkert :hilarious: :hilarious: Både når jeg har snudd meg i senga, og når jeg bøyde meg ned for å betale varene i kassa.

Er vel også slik at puppene er vonde uansett for å forberede til graviditet, og så når graviditet faktisk oppstår kan de roe seg litt før de blir ømme igjen senere..

Men man blir jo gal av mindre:banghead:
Høre ut som ligament smerter :D

Jeg kan komme med oppdatering om at blødningen fortsatt er der. Lyserød og litt slimete, som om den er blandet med utflod liksom. Det er så kjipt om det viser seg at jeg får falske forhåpninger nå (igjen) :hilarious:

Ser at det er en forvirrende pp for flere av oss her. Godt å ha en så fin gjeng å prate med, ser at vi har over 1000 innlegg :bookworm::Heartred
Helt enig, fin gjeng. Ikke lyst til å bytte til ny gruppe, skulle bare beholdt denne videre hehe

Ja, har tenkt hver gang det skjer at «nåååå gikk det galt!» :hilarious: :hungover: Men håper det er positivt!!
Jeg tror det er positivt!:love017 I alle fall ut fra alt jeg leste og rotet meg inn i her om dagen når jeg fikk smerte ved nysing. Mange historier fra folk i hele første trimester som fikk sånn "nå gikk det galt" følelse pga ligamentsmerter :happy: :Heartred

Back
Topp