♡ IKM UKE 30 ♡

Ligger også her lys våken! Godt å se at jeg ikke er den eneste :laughing002
Etter negativ test på morgenurin i går mista jeg mye håp selv om det er tidlig, men ble gira igjen når jeg ser alle håpefulle kommentarene her inne:excited001
På kvelden oppdaget jeg i tillegg noe brunt/rosa farge i kremete utflod og tenkte selvfølgelig på festeblødning. Kan jo også være spotting før mens, men er rart at det kommer en hel uke før :nailbiting:

Ligger også her lys våken! Godt å se at jeg ikke er den eneste :laughing002
Etter negativ test på morgenurin i går mista jeg mye håp selv om det er tidlig, men ble gira igjen når jeg ser alle håpefulle kommentarene her inne:excited001
På kvelden oppdaget jeg i tillegg noe brunt/rosa farge i kremete utflod og tenkte selvfølgelig på festeblødning. Kan jo også være spotting før mens, men er rart at det kommer en hel uke før :nailbiting:
Jeg har troa!!!:smiley-angelic001

Har bare en BP vanlig igjen (bestilt flere),. Hvor lenge bør jeg vente med å teste, siden testen i går ettermiddag bare viste svak skygge i går ettermiddag?

Hva er det med 8 dpo liksom?! :facepalm: :hilarious: Jeg har ikke testet engang og har mistet troa i dag:shifty:
Tror dere kan ta det uhyre med ro altså :hilarious: Jeg er 9 dpo idag og i dag har en test vært svaaaaaakt positiv og 2 stk helt negative. Og jeg har jo likevel testet positivt tidligere (og har symptomer) så vet jo det er der! Men tror det varierer voldsomt, og man er nok veldig heldig med tisset hvis det blir positivt nå. Og testene som blir positive nå går jo knapt an å se heller, så :hilarious: det tar tid å lage baby tydeligvis :hilarious: men så er man sykt utålmodig da, og kontrollfrik som få - vil vite sikkert NÅ!!!

Jeg tror det er noe i det du sier, @rebi11 - vi glemmer helt at det tar tid å lage barn :hilarious: man la inn aksjer for over en uke siden, så vi vil vite nååå! Det er ikke så mye annet i livet man må vente på i 10-14 dager for å se resultatet.
Kanskje når man søker på jobb, jeg kommer ikke på noe annet :hilarious:

Hehe ja huff, sant!! Merkelig :hilarious: nei samme som tidligere, mye murringer og kjenner at det strekker i livmora. Veldig(!) vonde nipler, en slags følelse av at underlivet (altså fiffi) strammer seg (og pulserer litt) innimellom. Litt halsbrann. Hvit, kremete utflod.

I sted gråt jeg ca en halvtime for at samboeren hadde kastet en skrubbeklut som det var masse hull i, fordi det var jo FAVORITTkluten min som jeg bruker til AAALT og mente den var helt utrolig vanskelig å få tak i igjen. Når samboer fant link til den på jernia ble jeg bare sint egentlig. Det kan vel å sees som et symptom :hilarious::hilarious:
Hahaha, for en berg og dalbane! Håper virkelig testene dine blir supersterke nå snart.

Og så ble jeg veldig nysgjerrig på hva slags klut det var snakk om, jeg har litt klut-dilla selv :help

Jaaaaa, det kunne ha kommet glitter-utflod eller at man tisser lilla eller noe, bare "I dag fikk jeg utfloden som betyr at egget er befruktet...." :cheers Samma her med utfloden, hadde masse i dag, men det har jeg hatt både da jeg ble gravid og før mens... like langt :brilsmurf
Det hadde vært helt genialt!!

Set at mange slet med å sove i natt, jeg var lys våken til langt på natt natt til fredag.
What does it mean??

Det var litt brunt på papiret da jeg tørket meg i morges. 9 dpo. Aldri spottet før på ettermiddagen 10 dpo før, håper ikke det er tidlig spotting bare... :sorry: jeg prøver aldri å håpe på implantasjonsblødning, men jeg ender alltid opp med å håpe på det allikevel :hilarious:

Skal prøve meg på en test på andre urin.

Back
Topp