Økning HCG…

VFH

Andre møte med forumet
Hei dere. Jeg blir så stressa av strek! Har hatt en spontanabort og to kjemiske siden i høst. Har testet med babyplan vanlig test, men har ikke flere av den typen så testet med make sure idag. Den nederste er altså make sure vanlig test. Er 15 dpo idag. Føler liksom ikke det siger. Men vet ikke om det er sammenlignbart når det er forskjellige typer…tusen takk!
IMG_3280 kopi.jpeg

Hei dere. Jeg blir så stressa av strek! Har hatt en spontanabort og to kjemiske siden i høst. Har testet med babyplan vanlig test, men har ikke flere av den typen så testet med make sure idag. Den nederste er altså make sure vanlig test. Er 15 dpo idag. Føler liksom ikke det siger. Men vet ikke om det er sammenlignbart når det er forskjellige typer…tusen takk! Vis vedlegget 465239
Mange make sure batcher har veldig dårlig batch. Hvilken batch er dette (hvilket nr slutter den på)? Hvor langt er det mellom strimmeltestene? HCG kan øke med så mye som 72 timers mellomrom :Heartpink

Hei dere. Jeg blir så stressa av strek! Har hatt en spontanabort og to kjemiske siden i høst. Har testet med babyplan vanlig test, men har ikke flere av den typen så testet med make sure idag. Den nederste er altså make sure vanlig test. Er 15 dpo idag. Føler liksom ikke det siger. Men vet ikke om det er sammenlignbart når det er forskjellige typer…tusen takk! Vis vedlegget 465239
Helt umulig å sammenligne ulike typer tester. De har ulik mengde fargestoff. Og make sure er «tregere» enn babyplan :)

Mange make sure batcher har veldig dårlig batch. Hvilken batch er dette (hvilket nr slutter den på)? Hvor langt er det mellom strimmeltestene? HCG kan øke med så mye som 72 timers mellomrom :Heartpink
Hei. Takk for svar! Har ikke batchnummer her, men skal sjekke. Har tatt test hver dag jeg.. selv om jeg vet det jo egentlig ikke er noe vits…

Back
Topp