♡ IKM UKE 30 ♡

Dagens test 10 DPO :shy:

En liten del av meg blir småstressa over at den ikke er sterkere, men en rasjonell del av meg sier at det fortsatt er veldig tidlig, og små mengder HCG uansett, så vanninntak osv. vil påvirke hvor sterk teststreken blir :nailbiting::hilarious:

Murrer i alle fall tidvis godt, og faktisk litt småkvalm i dag, satser på at det er gode tegn :love2Vis vedlegget 465171
Hvis du vil bli enda mer beroliget, så er det vel bare ei uke siden at @Tilla_ testet to BP tester på samme urin , og de var betydelig forskjell på strekene på. Så såpass tidlig vil det ha mye å si om fargestoffet er litt dårligere også ❤️

Jada, neida, så da har jeg tatt en g-test, 7 DPO. Aldri tatt en test så tidlig før, og jeg trodde seriøst ikke jeg skulle bli så skuffa som jeg ble :hungover: den ble tatt på ganske mørk kveldsurin.

Etter å ha lest hele bruksanvisningen fant jeg til slutt ut at testene jeg hadde var tidligtester allikevel.

Jaja, jeg vet det er alt for tidlig uansett! Men nå er jeg i gang :nailbiting:

Vedlegg

• 1000040362.jpg
    1000040362.jpg
    211,4 KB · Visninger: 54
Jada, neida, så da har jeg tatt en g-test, 7 DPO. Aldri tatt en test så tidlig før, og jeg trodde seriøst ikke jeg skulle bli så skuffa som jeg ble :hungover: den ble tatt på ganske mørk kveldsurin.

Etter å ha lest hele bruksanvisningen fant jeg til slutt ut at testene jeg hadde var tidligtester allikevel.

Jaja, jeg vet det er alt for tidlig uansett! Men nå er jeg i gang :nailbiting:
Dette blir spennende å følge med på :love017 Helt lov å bli skuffet!:Heartred Selv om man vet det er tidlig..
Definitivt vanskeligere å la være så fort du fant ut at det var tidligtester likevel:hilarious:

Spennende tegn!! Gleder meg til testingen! Jeg har trua på deg :smiley-angelic001

Jeg tenkte å begynne testingen i dag, men er ikke kommet hjem fra hyttebesøk vi er på. Er så deilig å ikke rekke kjenne etter så mye etter på symptomer :wacky:
Veldig greit når man rett og slett ikke har mulighet til å teste egentlig! :hilarious:

Dette blir spennende å følge med på :love017 Helt lov å bli skuffet!:Heartred Selv om man vet det er tidlig..
Definitivt vanskeligere å la være så fort du fant ut at det var tidligtester likevel:hilarious:
Ja, jeg skulle liksom ta det jeg trodde var en vanlig test sånn at jeg *visste* at det var for tidlig å ta testen uansett. Men med tidligtest ble jeg jo litt håpefull allikevel.

Jeg må rote frem tråden jeg lagde for noen måneder siden der alle kunne stemme frem hvilken dpo de fikk positiv test. Sikkert ikke så mange 7 dpo.

Back
Topp