♡ IKM UKE 30 ♡

Kjennes plutselig ut som huden på magen er for stram, som at det presser ned og holder igjen magen:bored: Jeg er ikke noe særlig oppblåst eller andre mageproblemer.. Aldri opplevd før:hilarious:

Spennende! :nailbiting: Lovende tegn da, håper det er noe!:smiley-angelic001 Jeg hadde en pp der jeg brakk meg av kaffen til svigermor (som vanligvis er besk ja, ikke en favoritt, men ikke så ille):hilarious: Tydeligvis var det jo ikke noe da..
Hahah døøør! :hilarious: Jeg fikk også rar smak i munnen etterpå, men det har jeg fått 2 ganger før, en gang v graviditet og sist gang da jeg trodde jeg var gravid, men var ikke :meh: Har som sagt hatt ALLE symptomer før, men denne var ny

Hvis noen lurer på om det har rabla totalt for meg, så er svaret ja!
IMG_3045.jpeg

Jeg fikk visst de testene likevel og det hadde jeg ikke godt av. 5 typer tester på 3 forskjellige tiss iløpet av dagen. Har fått totalt skyggesyn. :schocked028
Så jeg la likegodt en vin til kjøling. Det er ikke noen ordentlig steker her. :dead:
Godt vi reiser på ferie i morgen!

Hvis noen lurer på om det har rabla totalt for meg, så er svaret ja! Vis vedlegget 465142
Jeg fikk visst de testene likevel og det hadde jeg ikke godt av. 5 typer tester på 3 forskjellige tiss iløpet av dagen. Har fått totalt skyggesyn. :schocked028
Så jeg la likegodt en vin til kjøling. Det er ikke noen ordentlig steker her. :dead:
Oj, det er nok det meste jeg har sett på en dag. Er det ikke skygge på den nederste?

Hvis noen lurer på om det har rabla totalt for meg, så er svaret ja! Vis vedlegget 465142
Wow! Det er ingen tvil om at du virkelig ønsker det dette i hvert fall! Kos deg på ferie :joyful:

Elsker det:laughing001 Syns jeg skimter noe på de to nederste typene?:angelic: Hvor mange dpo er du?

Jeg syns dagene frem til i dag har gått ganske fort, men nå, 6 DPO, begynner det å gå saaakte. Begynner å bli gira på å teste, men også redd for å bli skuffet nok en gang :banghead:
Mulig jeg må kjøpe meg noen tidligtester allikevel...
Hva er verst for deg: å teste og muligens få negativ og usikkerheten med om det er for tidlig, eller å vente i usikkerhet til tr dukker opp eller ikke?:Heartred Jeg har skikkelig troa for deg denne runden:love017 Håper, håper, håper:smiley-angelic001

Back
Topp