Da dere fikk påvist graviditet, tok dere 2 hcg prøver, med bare 2 dagers mellomrom?
Jeg var 4+2 i går og tok min første hcg prøve. Fine verden på over 600(noe jeg egentlig syns høres mye ut?) Da jeg sendte dette til klinikken, så vil de at jeg skal ta ny hcg alt i morgen, for å sjekke stigningen. Er dette normalt?
Skulle selvfølgelig gjerne testet nesten hver dag jeg, men reiser på ferie ettermiddag, og det er jo ikke barebare å finne noen som vil ta en blodprøve midt i fellesferien i grisgrendte strøk av Norge
Hadde jeg visst at de ville be om det, hadde jeg selvfølgelig planlagt avreise i morgen i steden, men nå lurer jeg på "hvor farlig" er det å ikke få den kontrollen i morgen? Er det vanlig å gjøre den, eller er det bare klinikken som gjerne vil ha full kontroll på meg (noe som selvfølgelig er fint, men vanskelig å oppfylle denne gangen).
Og er 6xx mye på 4+2?
Jeg var 4+2 i går og tok min første hcg prøve. Fine verden på over 600(noe jeg egentlig syns høres mye ut?) Da jeg sendte dette til klinikken, så vil de at jeg skal ta ny hcg alt i morgen, for å sjekke stigningen. Er dette normalt?
Skulle selvfølgelig gjerne testet nesten hver dag jeg, men reiser på ferie ettermiddag, og det er jo ikke barebare å finne noen som vil ta en blodprøve midt i fellesferien i grisgrendte strøk av Norge
Hadde jeg visst at de ville be om det, hadde jeg selvfølgelig planlagt avreise i morgen i steden, men nå lurer jeg på "hvor farlig" er det å ikke få den kontrollen i morgen? Er det vanlig å gjøre den, eller er det bare klinikken som gjerne vil ha full kontroll på meg (noe som selvfølgelig er fint, men vanskelig å oppfylle denne gangen).Og er 6xx mye på 4+2?

men helt i starten, er det fint