De siste timene har jeg hatt skikkelig brennende følelse i epigastriet, som jeg antar må være halsbrann rett og slett. Er det virkelig mulig så tidlig? Er bare 4+0.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg blir litt brydd av å ha så stor mage når jeg bare såvidt er gravid. Hva skal jeg si liksom? Hvis noen skulle spørre eller kommentere det? «Ja, det stemmer, jeg er gravid, men dette her det er bare luft»?Hahaha åneeei!Jeg er så oppblåst i magen at jeg ser supergravid ut. En dame reiste seg for å gi meg sitteplass på bussen, så gravid ser jeg ut![]()
Jeg blir litt brydd av å ha så stor mage når jeg bare såvidt er gravid. Hva skal jeg si liksom? Hvis noen skulle spørre eller kommentere det? «Ja, det stemmer, jeg er gravid, men dette her det er bare luft»?
Noen andre som har samme «problem»?

Huff, det er så kjedelig det der. Håper på at folk lar være å kommentere. Det er vel heller uhøflig å gjøre uansett. Det er likt her. Helt sykt oppblåst! Glad jeg har romslige kjoler..Jeg er så oppblåst i magen at jeg ser supergravid ut. En dame reiste seg for å gi meg sitteplass på bussen, så gravid ser jeg ut![]()
Jeg blir litt brydd av å ha så stor mage når jeg bare såvidt er gravid. Hva skal jeg si liksom? Hvis noen skulle spørre eller kommentere det? «Ja, det stemmer, jeg er gravid, men dette her det er bare luft»?
Jepp. Jeg prøver å ha på meg løse klær, men vet jo at magen synes.... ><Jeg er så oppblåst i magen at jeg ser supergravid ut. En dame reiste seg for å gi meg sitteplass på bussen, så gravid ser jeg ut![]()
Hadde svart noe sånt jaJeg er så oppblåst i magen at jeg ser supergravid ut. En dame reiste seg for å gi meg sitteplass på bussen, så gravid ser jeg ut![]()
Oppblåst her også. Jeg er kun 4+1, men har følt meg veldig oppblåst de to siste dagene. Husker jeg følte meg ekstremt oppblåst med mars 2023 barnet også, og det til tross for at jeg gikk ned 7 kg det første trimesteret
Får se om noen uker om jeg blir like glad Det med søvn holdt jeg på med sist… Var kanskje litt lengre på vei, da. Men nesten hele graviditeten holdt jeg på med å våkne om natten. Og jeg våknet tidlig. Stup trøtt på dagen så klartSykt å si det, men blir litt glad for å kjenne små bølger av kvalme på morgenenFår se om noen uker om jeg blir like glad
Ellers sliter jeg fortsatt helt sinnsykt med søvn. Er det flere som er veldig plaget med det? Kan ikke huske det fra sist... våkner midt på natta er våken i en time eller to også våkner jeg grytidlig og får ikke sove mer... idag våknet jeg 04.30
![]()

Huff, er jo bare så sykt unødvendigDet med søvn holdt jeg på med sist… Var kanskje litt lengre på vei, da. Men nesten hele graviditeten holdt jeg på med å våkne om natten. Og jeg våknet tidlig. Stup trøtt på dagen så klart![]()
Kan jo sikkert være litt stress også og at jeg er litt småbekymret, og håper det skal gå bra hele tiden. Men håper jo ikke dette vedvarer, er jo så slitsomt 
Det kan jo være, ja. Er slitsomt, særlig nå i starten. Mest sannsynlig går jo alt helt fint. Snart kan du slappe av merHuff, er jo bare så sykt unødvendigKan jo sikkert være litt stress også og at jeg er litt småbekymret, og håper det skal gå bra hele tiden. Men håper jo ikke dette vedvarer, er jo så slitsomt
![]()

Jeg også våkner utrolig tidlig om dagen. 0430 de siste 3 dagene, helt av meg selv, og føler meg helt uthvilt. Men på kvelden er jeg ingen festløve med så korte netterSykt å si det, men blir litt glad for å kjenne små bølger av kvalme på morgenenFår se om noen uker om jeg blir like glad
Ellers sliter jeg fortsatt helt sinnsykt med søvn. Er det flere som er veldig plaget med det? Kan ikke huske det fra sist... våkner midt på natta er våken i en time eller to også våkner jeg grytidlig og får ikke sove mer... idag våknet jeg 04.30
![]()

04.30 er jo bare så alt for tidlig. Idag sov jeg heldigvis til 05.30 så fornøyd med detJeg også våkner utrolig tidlig om dagen. 0430 de siste 3 dagene, helt av meg selv, og føler meg helt uthvilt. Men på kvelden er jeg ingen festløve med så korte netter![]()
Her er jo stortsett i seng rundt 21.30, da klarer jeg ikke holde meg våken lenger Samme her! Kl 2130 er jeg helt ferdig04.30 er jo bare så alt for tidlig. Idag sov jeg heldigvis til 05.30 så fornøyd med detHer er jo stortsett i seng rundt 21.30, da klarer jeg ikke holde meg våken lenger
![]()
Får en knekk på slutten av vakta på jobb og etter middag. Kan ikke ta en powernap da jeg har en 2 åring og samboer jobber på havet. Så da blir det heller tidlige kvelderSamme her! Kl 2130 er jeg helt ferdig
Lurer på om det kan være varmen som har noe av skylden. Skal på fjellet nå, så håper at svakere netter kan gi litt lengre søvn.
Men er du trøtt når du står opp, eller ila dagen? Jeg føler meg faktisk mye mer uthvilt enn jeg vanligvis ville gjort hvis jeg sov så dårlig.