Barnevogntråden

Er det noen som har erfaring med UPPAbaby vista v3 i vestlandshøsten og vinteren? Har lyst på vogna, men usikker om det blir for lite skjerming i bagdelen for Stavangerværet

Vi har kjøpt barnevogn!

Endte med en helt ny modell fra Odder, den heter Evoke. Kjøpt i den nydeligste grønne fargen.

Vedlegg

• IMG_3431.webp
    IMG_3431.webp
    13 KB · Visninger: 17
Er det noen som har erfaring med UPPAbaby vista v3 i vestlandshøsten og vinteren? Har lyst på vogna, men usikker om det blir for lite skjerming i bagdelen for Stavangerværet
Sniker.

Vi har uppababy vista v2 som vi har hatt i 3 år nå. Er veldig fornøyd med den, og synes ikke bagdelen har for lite skjerming i forhold til været i Nord-Norge :happy: er det snø- eller regnvær så har jeg hatt på ordentlig regntrekk uansett som gjør det veldig lunt.

Sniker.

Vi har uppababy vista v2 som vi har hatt i 3 år nå. Er veldig fornøyd med den, og synes ikke bagdelen har for lite skjerming i forhold til været i Nord-Norge :happy: er det snø- eller regnvær så har jeg hatt på ordentlig regntrekk uansett som gjør det veldig lunt.
Takk for tilbakemelding! Godt å høre☺️

Prøver meg her jeg! Noen som vet hvordan bugaboo fox 5 renew er på grus i forhold til Cybex e-priam? Har E-priam nå og føler baby blir fillerista på grus :( kjøpte en ganske så gammel brukt bugaboo donkey som var nydelig å trille i forhold, så vurderer nå å bytte til bugaboo fox 5 renew hvis den er like god å trille!

Vi har arvet en Cybex Priam Platinum Rebellious fashion edition 2in1 fra min samboers bror. Tilhørende har vi adaptere og en Cybex Anton Q Jeremy Scott edition bilstol. En ordentlig jentevogn til en kommende diva.

I utgangspunktet hadde jeg nok ikke kjøpt Cybex om jeg skulle kjøpe en ny vogn. Da hadde valget mitt landet på Tutis MIO Thermo. Men da vi arvet full pakke til en god pris, ble det et naturlig valg å spare litt penger.
Men blir det en gutt neste gang, så må vognen skiftes ut, og da blir det nok kanskje en Tutis.

Back
Topp