Helt motsatt her, jeg sover 10+ timer hver eneste natt og kunne godt ha sovet enda merFlere som sleit med å sove i natt?![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Helt motsatt her, jeg sover 10+ timer hver eneste natt og kunne godt ha sovet enda merFlere som sleit med å sove i natt?![]()

Det hørtes magisk ut!Helt motsatt her, jeg sover 10+ timer hver eneste natt og kunne godt ha sovet enda mer![]()
Jeg har sovet skikkelig dårlig i natt. Kanskje 5 timer til sammen. Rimelig klart for at 2åringen skal sove litt nå for å si det sånnFlere som sleit med å sove i natt?![]()

Joda, men bare litt upraktisk siden jeg trenger en times tid med kjeks osv i senga for å kunne stå opp uten å kaste opp. Jeg tror jeg må begynne å legge meg samtidig som barnaDet hørtes magisk ut!

Det høres veldig slitsomt ut å være så kvalm! Når startet det for deg?Joda, men bare litt upraktisk siden jeg trenger en times tid med kjeks osv i senga for å kunne stå opp uten å kaste opp. Jeg tror jeg må begynne å legge meg samtidig som barna![]()
I uke 5, men den første uka var ikke så ille. Jeg merker kvalmen øker i styrke sammen med HCGen. Nå er jeg 6+5 og erfaringsmessig er det verst i uke 7 og 8 for meg. Men det varer hele svangerskapet for min del.Det høres veldig slitsomt ut å være så kvalm! Når startet det for deg?
Huff, så slitsomtI uke 5, men den første uka var ikke så ille. Jeg merker kvalmen øker i styrke sammen med HCGen. Nå er jeg 6+5 og erfaringsmessig er det verst i uke 7 og 8 for meg. Men det varer hele svangerskapet for min del.
Det er veldig slitsomt, jeg skulle gjerne hatt en pille som dekket matbehovet mitt hver dag så jeg slapp å spise.
Jeg er veldig spent for egen del. Har kjent på bølger av kvalme om formiddagen, veldig gradvis. Idag var vel første dagen jeg kan si at jeg følte meg kvalm. Men det går heldigvis over ganske fort. Håper ikke det blir så mye verre egentlig
Jeg synes forferdelig synd på dere som har kvalme hele tiden
Jeg hater å være kvalm

Håper du ikke blir verre!Huff, så slitsomtJeg er veldig spent for egen del. Har kjent på bølger av kvalme om formiddagen, veldig gradvis. Idag var vel første dagen jeg kan si at jeg følte meg kvalm. Men det går heldigvis over ganske fort. Håper ikke det blir så mye verre egentlig
Jeg synes forferdelig synd på dere som har kvalme hele tiden
Jeg hater å være kvalm
![]()
De fleste blir jo bedre i 2.trimester heldigvis. Kvalme er skikkelig kjipt ja.Vi er på 5000, vi er på 5000, vi er på 5000![]()
![]()
Tja, hvem vet? Jeg har aldri vært i en termingruppe førJa, hva er gangen nå, for å få egen gruppe? :-D

Ja, hva er gangen nå, for å få egen gruppe? :-D
Tja, hvem vet? Jeg har aldri vært i en termingruppe før![]()

Du er så god på å ordne!Jeg har sendt melding til Forumansvarlig, med alle detaljene vi har stemt over og navnene på TGAene - så nå er det bare å vente til de er på jobb og har anledning til å ordne
Vi kan håpe på tidligere, men ikke sikkert det blir før mandag. Når den er oppe og går, så kommer det opp en egen tråd ang tilgang til skjult gruppe![]()
Tusen takk 
Angående det å fortelle Vi har allerede fortalt svigers siden vi skal i båt o 2 uker sammen og vanskelig å skjule noe mtp at jeg både skal helst ha medium rare i kjøtt +svigermor snakket om å handle inn vin.. Fortalte også svigerinne og svoger siden de er ferie her på denne uka og langveis fra, så like greit å bare si det når vi er fysisk sammen.

Det er lov å kjenne på at man blir skuffet over sånn. Jeg hadde også blitt det!Litt skuffa. Sendte melding kl 15.30 til flere at de kunne godt få komme innom og ta en kopp kaffe og spise kake etter 17, mtp bursdagen til toåringen. Jeg skjønner jo at flere i familien er litt sånn at de gjerne vil ha flere dagers forvarsel på alt, men.. bursdagen er nå en fast dag hvert år, så kunne jo kanskje tenkt seg at det kom en melding etterhvert.
Nå bor forsåvidt også min mor og stefar sånn 2 minutter unna med bil, så å ta en 10 min kaffepause, tror jeg ikke hadde veltet hele dagen deres heller
(Hvis jeg gir 1-2 dagers forvarsel, så pleier enkelte å glemme det, og, så..).
Menmen. Hun fikk nå Ole Brumm bøker i gave, og ble kjempefornøyd over å ha fått litt kake og brus. Bare jeg som er litt skuffa likevel.
(Og ja, jeg skjønner jo at det er kort varsel, bare litt kjedelig å verken få gratulasjoner til lille, og ikke en eneste kunne komme innom en snartur engang i dag.)
For å ta en parallell, så hadde min stefar bursdag for noen dager siden, da kom vi innom alle sammen til kake, selv uten invitasjon med tidspunkt - for det bakes jo kake til bursdager der og forventes at folk stikker innom uten spesifikke invitasjoner på dagen.
Neida. Det går bra, jeg forstår at ikke alle har tid, så er ikke det, altså.![]()
Å, jeg hadde også blitt fryktelig skuffa!! Det skjønner jeg godt at du reagerer på, men det viktigste er jo at frøkna har en fin dag og at det ble bra for henneLitt skuffa. Sendte melding kl 15.30 til flere at de kunne godt få komme innom og ta en kopp kaffe og spise kake etter 17, mtp bursdagen til toåringen. Jeg skjønner jo at flere i familien er litt sånn at de gjerne vil ha flere dagers forvarsel på alt, men.. bursdagen er nå en fast dag hvert år, så kunne jo kanskje tenkt seg at det kom en melding etterhvert.
Nå bor forsåvidt også min mor og stefar sånn 2 minutter unna med bil, så å ta en 10 min kaffepause, tror jeg ikke hadde veltet hele dagen deres heller
Menmen. Hun fikk nå Ole Brumm bøker i gave, og ble kjempefornøyd over å ha fått litt kake og brus. Bare jeg som er litt skuffa likevel.
(Og ja, jeg skjønner jo at det er kort varsel, bare litt kjedelig å verken få gratulasjoner til lille, og ikke en eneste kunne komme innom en snartur engang i dag.)
For å ta en parallell, så hadde min stefar bursdag for noen dager siden, da kom vi innom alle sammen til kake, selv uten invitasjon med tidspunkt - for det bakes jo kake til bursdager der og forventes at folk stikker innom uten spesifikke invitasjoner på dagen.
Neida. Det går bra, jeg forstår at ikke alle har tid, så er ikke det, altså.![]()
Men ja, jeg hadde også vært skuffa…Helt innafor å føle seg skuffa! Jeg hadde også blitt kjempeskuffa!Litt skuffa. Sendte melding kl 15.30 til flere at de kunne godt få komme innom og ta en kopp kaffe og spise kake etter 17, mtp bursdagen til toåringen. Jeg skjønner jo at flere i familien er litt sånn at de gjerne vil ha flere dagers forvarsel på alt, men.. bursdagen er nå en fast dag hvert år, så kunne jo kanskje tenkt seg at det kom en melding etterhvert.