Ja, den var fin og sterkMåtte ta med meg pinnen ut døren og i bilenBlir sikkert topp i kveld, om ikke toppen allerede har vært
Kl.12:
Vis vedlegget 464716
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, den var fin og sterkMåtte ta med meg pinnen ut døren og i bilenBlir sikkert topp i kveld, om ikke toppen allerede har vært
Kl.12:
Vis vedlegget 464716
Go, go, go!Nei ikke lagt inn aksjer siden i forigårsså må peise på nå!!

mannen sa vi skulle ta en runde til i kveld, så det skal ikke være mangel på svømmere denne runden i hvert fall!
Bra han er på tilbudssiden hehe. Tror det må bli litt aksjer her og nå, selv om det kanskje er litt sentHer var EL testen etter jobb uventet sterkere enn i går, så vi hoppet i høyet rett etter at jeg så resultatet på testenmannen sa vi skulle ta en runde til i kveld, så det skal ikke være mangel på svømmere denne runden i hvert fall!
Da regner jeg med EL i morgen da, og ikke i dag. Premom var i allefall på bærtur med å forutse EL på mandag eller tirsdag.
Apropos tmi, jeg ligger her med bena opp langs veggen - iykyk![]()
Kjør på!Bra han er på tilbudssiden hehe. Tror det må bli litt aksjer her og nå, selv om det kanskje er litt sent

Så fint at dere er to om det, litt tyngre hvis mannen må motiveres. Her er samboer og vært veldig gira på en nr to de siste ppene, mye lettere daKjør på!
Ja, jeg er heldig med at mannen er *veldig* gira på å få flere barn, han var klar for nummer to lenge før meg. Så selvom vi kanskje ikke alltid er så gira på sex, så er det det som er motivasjonen, også hos ham![]()
Elsker det! Du manifesterer baby, det er lovNå har jeg blitt helt rufsete, kjøpte meg sommerfugl anheng og sommerfugl babyleke, fordi jeg tror det er tegnet til spirit baby haha

Føles så koselig ut oppi all testingen. Føle kontakt uten at jeg må være gravid her og nå. Eggene ligger jo der alleredeElsker det! Du manifesterer baby, det er lov![]()
Neida, det regnes fra den sterkeste testen ca 12-36 t til el uavhengig av hvor lenge testene er sterkeJeg hadde svak LH kl.13, positiv test kl.20 og svak test kl.23 samme dag. Men det betyr vel ikke eggslepp fordi
Bare å kjøre på, happy humping 
Så koseligNå har jeg blitt helt rufsete, kjøpte meg sommerfugl anheng og sommerfugl babyleke, fordi jeg tror det er tegnet til spirit baby haha
Jeg er for alt som gir håp og optimisme oppi alt dette
Det er så fint, det er jo en av de som blir baby snart uansett tenker jegFøles så koselig ut oppi all testingen. Føle kontakt uten at jeg må være gravid her og nå. Eggene ligger jo der allerede
Syns du er flink å trekke frem mye positivt i motgangen som har vært, man blir flink på det. Man MÅ jo bare prøve å motivere seg i denne prosessen som kan være så krevende
Jeg har masse søte gravidklær i handlekurver over hele internett, prøver å kose meg med det i ventetiden. Så med en gang streken blir dobbelt så bare «Gå til handlekurv»
Checkout !Elsker detDet er så fint, det er jo en av de som blir baby snart uansett tenker jegSyns du er flink å trekke frem mye positivt i motgangen som har vært, man blir flink på det. Man MÅ jo bare prøve å motivere seg i denne prosessen som kan være så krevende
Jeg har masse søte gravidklær i handlekurver over hele internett, prøver å kose meg med det i ventetiden. Så med en gang streken blir dobbelt så bare «Gå til handlekurv»
Checkout !
Emojien er akkurat sånn jeg så det for meg når jeg leste det
Jeg er i samme situasjon her nåHer var EL testen etter jobb uventet sterkere enn i går, så vi hoppet i høyet rett etter at jeg så resultatet på testenmannen sa vi skulle ta en runde til i kveld, så det skal ikke være mangel på svømmere denne runden i hvert fall!
Da regner jeg med EL i morgen da, og ikke i dag. Premom var i allefall på bærtur med å forutse EL på mandag eller tirsdag.
Apropos tmi, jeg ligger her med bena opp langs veggen - iykyk![]()

Fant ut at jeg bakovervendt livmor, så måtte spørre chatgpt om beste stillinger! Alle monner drar
Så om det er flere her med bakovervendt livmor (1 av 4) så er dette beste stillingene:
Oi, spennende! Det var ingen som nevnte noe om bakovervendt livmor hos meg, så antar at jeg ikke har det. Håper allikevel at doggy er braJeg er i samme situasjon her nåFant ut at jeg bakovervendt livmor, så måtte spørre chatgpt om beste stillinger! Alle monner drar
Så om det er flere her med bakovervendt livmor (1 av 4) så er dette beste stillingene:

Tusen takk, det var fint saktDet er så fint, det er jo en av de som blir baby snart uansett tenker jegSyns du er flink å trekke frem mye positivt i motgangen som har vært, man blir flink på det. Man MÅ jo bare prøve å motivere seg i denne prosessen som kan være så krevende
Checkout !
Prøver å holde meg positiv, for da tror jeg at det er større sjanser for at det går og. Det var lurt, da kan man kose seg med å drømme, uten å sitte igjen med det fysisk hvis det ikke gårDoggy er ALLTIDS braOi, spennende! Det var ingen som nevnte noe om bakovervendt livmor hos meg, så antar at jeg ikke har det. Håper allikevel at doggy er bra![]()

Godt poeng tror jeg altsåTusen takk, det var fint saktPrøver å holde meg positiv, for da tror jeg at det er større sjanser for at det går og. Det var lurt, da kan man kose seg med å drømme, uten å sitte igjen med det fysisk hvis det ikke går
Blir nok lettere for en selv hvis man klarer å snu det og. Og vi er mange som må karre oss fra bunnen hver måned, er tungt, men går ofte bedre med nytt mot fra eggløsning igjen da 
IkkesantElsker det![]()
Emojien er akkurat sånn jeg så det for meg når jeg leste det
![]()