♡ IKM UKE 30 ♡

Hvordan ligger alle ann å løypa nå?
Jeg holder meg fra 09 og må prøve å teste før jeg drar ut kl 12.. tenkte å se om det var noe økning ila natta, men urinen hadde ikke noe farge i morgest - var nesten som vann… så orker ikke sløse test. LH økte bittelitt i går, så krysser fingre for topp i kveld ellr o morgen.

Jeg holder meg fra 09 og må prøve å teste før jeg drar ut kl 12.. tenkte å se om det var noe økning ila natta, men urinen hadde ikke noe farge i morgest - var nesten som vann… så orker ikke sløse test. LH økte bittelitt i går, så krysser fingre for topp i kveld el morgen.
Krysser og fingrene for snarlig EL

Mulig det var meg. En gynekolog hadde fortalt meg at folk gir seg ofte når de får positiv test, og at man bør ha samleie dagen(e) etter også fordi man vet ikke eksakt når egget slipper.
Ja ikke sant! Det var nok deg ja :happy: skal i hvert fall prøve å få lagt inn flere aksjer senere i dag.

Spennende med tre som antageligvis har EL i dag
Måtte ta med meg pinnen ut døren og i bilen :hilarious: Blir sikkert topp i kveld, om ikke toppen allerede har vært :bored: Kl.12:
IMG_5224.jpeg

Er 2 DPO i dag, er ganske sikker på at EL var mandag, da testene var veldig negative den dagen og all EL slim har stoppet :joyful: Så venter bare på symptomer :hilarious: Men prøver samtidig å være litt chill på det, er på ferie da så lett å tenke på andre ting egentlig :joyful:
Deilig å være over i dpo-land da! Nyyyt ferie! Håper du oppdaterer oss litt etterhvert daa :joyful:

Hvordan ligger alle ann å løypa nå?
Regner med el blir i morgen:dance011 Det hang slim ut av meg i går, og etter en god hyggestund til med mannen på kvelden hadde han fullt av slim på hånda:hilarious: Godt han syns det er hot:hilarious::angelic: Syns mengden har økt de siste to-tre pp'ene:gen014 Sorry hvis dette er tmi:hilarious: Mulig el er allerede i kveld pga mengden slim i går:think005
Screenshot_20250709_135736_Premom.jpg

Regner med el blir i morgen:dance011 Det hang slim ut av meg i går, og etter en god hyggestund til med mannen på kvelden hadde han fullt av slim på hånda:hilarious: Godt han syns det er hot:hilarious::angelic: Syns mengden har økt de siste to-tre pp'ene:gen014 Sorry hvis dette er tmi:hilarious: Mulig el er allerede i kveld pga mengden slim i går:think005Vis vedlegget 464718
Haha love it! :dance011Tror det skal mye til for tmi her inne :hilarious: Bra jobba! Det er jo driiiitbra å få inn svømmeret på slimet der! Da sitter det vettu :joyful: Må få trappet opp gamet vi og nå :nailbiting:

Haha love it! :dance011Tror det skal mye til for tmi her inne :hilarious: Bra jobba! Det er jo driiiitbra å få inn svømmeret på slimet der! Da sitter det vettu :joyful: Må få trappet opp gamet vi og nå :nailbiting:
Bra det :hilarious: Man kan jo faktisk lære mye av andres "tmi":hilarious: Sikkert et halvt år siden sist vi fikk inn to ganger på en dag, og så med den timingen! Får jo opp forhåpningene da:nailbiting: Har en god følelse denne pp'en (selv om den startet bånn i bøtta..):angelic: Nå er det bare å kjøre på videre for oss begge, og så satser vi på fine spirer styrket av sommeren!:dance011

Er 2 DPO i dag, er ganske sikker på at EL var mandag, da testene var veldig negative den dagen og all EL slim har stoppet :joyful: Så venter bare på symptomer :hilarious: Men prøver samtidig å være litt chill på det, er på ferie da så lett å tenke på andre ting egentlig :joyful:
Kos deg på ferie, og gratulerer med å ha kommet over i DPO land!

Regner med el blir i morgen:dance011 Det hang slim ut av meg i går, og etter en god hyggestund til med mannen på kvelden hadde han fullt av slim på hånda:hilarious: Godt han syns det er hot:hilarious::angelic: Syns mengden har økt de siste to-tre pp'ene:gen014 Sorry hvis dette er tmi:hilarious: Mulig el er allerede i kveld pga mengden slim i går:think005
Herlig med masse slim! Ikke noe er tmi for meg her inne :hilarious: jo mer jeg vet om at andre har det sånn som meg, jo bedre.

Herlig med masse slim! Ikke noe er tmi for meg her inne :hilarious: jo mer jeg vet om at andre har det sånn som meg, jo bedre.
Takk, godt å høre :Heartred Forresten mener jeg å ha lest om noen som hadde el ca 6 t etter peak her inne:think005 Men ChatGPT sier 10-12 t etter er det tidligste:dontknow:laughing002 Smerter rundt da kan også være i forbindelse med modning og klargjøring til å slippe egget, opphovning pga væske, diverse hormoner osv. Og testene trenger ikke ha sunket masse for at egget slipper:) Har tenkt å svare deg på den posten flere ganger, men jeg har blitt forstyrret hver gang:laughing002

Takk, godt å høre :Heartred Forresten mener jeg å ha lest om noen som hadde el ca 6 t etter peak her inne:think005 Men ChatGPT sier 10-12 t etter er det tidligste:dontknow:laughing002 Smerter rundt da kan også være i forbindelse med modning og klargjøring til å slippe egget, opphovning pga væske, diverse hormoner osv. Og testene trenger ikke ha sunket masse for at egget slipper:) Har tenkt å svare deg på den posten flere ganger, men jeg har blitt forstyrret hver gang:laughing002
Åååh, takk for utfyllende svar! Det var spennende. Kjenner det murrer godt i dag, og jeg er så sykt oppblåst. Skal prøve å få med meg mannen på en runde når jeg kommer hjem fra jobb, eller i kveld :cool14

Jeg hadde svak LH kl.13, positiv test kl.20 og svak test kl.23 samme dag. Men det betyr vel ikke eggslepp fordi

Takk takk :happy: fikk positiv el test i går, masse slim i går og på mandag + lette murringer. Men det betyr kanskje at eggløsningen er i dag? Hmm er ikke så flink på dette:hilarious:
Jaaa så bra! Da er nok el i dag eller i natt mest sannsynlig :dance011 Så kan du regne deg som 1dpo i morgen? :joyful:

Back
Topp