Manglende progresjon med makesure

Sirituss

Første møte med forumet
Heisann! Har prøvd en liten stund å bli gravid, hatt en kjemisk for et år siden. Første gang jeg poster her.

Spørsmålet mitt er egentlig såre enkelt: burde jeg forberede meg på en ny kjemisk, eller burde jeg være skeptisk til bruk av makesure for linjeprogresjon? Av bildene kan dere se tester fra søndag til tirsdag, fra toppen, og bekreftet graviditet med clearblue-tester i går. Jeg ser jo at testen på søndag er svakere enn den i dag, men det skal jo ikke mye tid. Jeg var i fullstendig ekstase, men er nedslått i dag pga den like svake og nesten usynlige streken på makesure-testen.

Hva tenker vi? Er håpet ute?
Takker for alle råd! Jeg vil bare mentalt forberede meg litt her.

Vedlegg

• IMG_4717.jpeg
    IMG_4717.jpeg
    1,4 MB · Visninger: 122
  • IMG_4710.jpeg
    IMG_4710.jpeg
    824,4 KB · Visninger: 125
Make sure er svake for tiden, og gir veldig dårlig progresjon.. kan bare være derfor, altså

Make sure er svake for tiden, og gir veldig dårlig progresjon.. kan bare være derfor, altså
Har lest et par kommentarer om det, men har ikke sett at det har vært på dette nivået av svake tester. Kan jo bare håpe!
Nå har jeg ingen andre erfaringer med positive tester enn siste fra makesure i fjor, det var da også en kjemisk, men den så mye sterkere ut fra start..

Har lest et par kommentarer om det, men har ikke sett at det har vært på dette nivået av svake tester. Kan jo bare håpe!
Nå har jeg ingen andre erfaringer med positive tester enn siste fra makesure i fjor, det var da også en kjemisk, men den så mye sterkere ut fra start..

Screenshot_2025-07-08-16-13-50-73_c117003b601ff3debd1e6b91429968c5.jpg

Babyplan vs Makesure på 4+4; ganske mye svakere med MS :p Så tipper det ligger mye der. :)

Back
Topp