Bekymringstråden

De tok ul nå. Det er relativt tidlig, så hun var usikker. Men de mistenker kanskje en ny exu igjen :smiley-angry017
Å nei, å nei, å nei! Jeg håper de tar feil!! Det er ikke rettferdig at du skal stå i det en gang til :Heartred

De tok ul nå. Det er relativt tidlig, så hun var usikker. Men de mistenker kanskje en ny exu igjen :smiley-angry017
Åneiii :sorry: Håper ikke det, det er så urettferdig hvis du skal oppleve det igjen. Betyr det at de ikke fant noe i livmor?

Å nei, å nei, å nei! Jeg håper de tar feil!! Det er ikke rettferdig at du skal stå i det en gang til :Heartred
Åneiii :sorry: Håper ikke det, det er så urettferdig hvis du skal oppleve det igjen. Betyr det at de ikke fant noe i livmor?
Hun var som sagt usikker. Hun mente at hun burde ha funnet noe mer enn det hun kunne se, 5+4.
Samtidig fant hun noe mellom livmor og eggstokk (?) på venstre side som hun ikke kunne se hva var...

Hun var som sagt usikker. Hun mente at hun burde ha funnet noe mer enn det hun kunne se, 5+4.
Samtidig fant hun noe mellom livmor og eggstokk (?) på venstre side som hun ikke kunne se hva var...
Myom og cyster dukker bare opp som en svart masse på UL. Var det bare en svart masse hun så? Håper du får CT med kontrastvæske for å se om de ser mer? Eventuelt om du får MR som skal være bedre til slike bilder. CT får du opp hvis det er noe betennelse i området og sånt også, men da burde de få vite det via blodprøve også.

Myom og cyster dukker bare opp som en svart masse på UL. Var det bare en svart masse hun så? Håper du får CT med kontrastvæske for å se om de ser mer? Eventuelt om du får MR som skal være bedre til slike bilder. CT får du opp hvis det er noe betennelse i området og sånt også, men da burde de få vite det via blodprøve også.
Crp var fin. Området var grått, så jeg vet ingenting nå. Jeg prøver bare å tvinge tilbake tårene før jeg skal treffe ungene igjen :smiley-angry017

Det er jo ikke alltid legevakt-legene er de beste på UL. Det krever jo litt kompetanse å se, særlig når det er så tidlig. Håper det kommer noen som kan gi deg noen svar :Heartred

Hun kunne uten tvil si at jeg hadde endo (eller noe lignende), og hun lette leeeenge :smiley-angry017
Jeg orker bare ikke å håpe lenger.
Huff, jeg forstår deg godt :Heartred Det er vondt å holde fast på håpet også.Tenker det er helt lov å gå litt i kjelleren, selvom du ikke vet helt sikkert enda:Heartred

Jeg har flere symptomer som er mer likt første gangen jeg var gravid enn andre gangen. Mer kvalme, mer vondt i magen, og jeg fryser på akkurat samme måte. Første gangen begynte hjertet å slå og alt så fint ut på tidlig tidlig ultralyd, men likevel var det bare et dødt foster der på vanlig tidlig ultralyd i uke 14. Blir innimellom skikkelig bekymret for at det at det er så likt betyr at noe er galt på samme måte og at det derfor er uunngåelig at det samme skjer igjen. Men går det i det hele tatt an at symptomer henger sammen med sånt?
Symptomene trenger nødvendigvis ikke å ha noe med utfallet å gjøre (utifra det jeg har lest). Men kanskje du kan ta hcg og evt noe jevnlig pga det som skjedde?

De er nok forsiktig med ct og mr når man er i fruktbar alder og spesielt hvis man prøver å bli gravid. Gjør ikke slikt før de må iallefall :Heartred

Jeg føler meg bekymret idag!! Har mye murringer nederst i magen og en del ubehag i korsryggen. Ellers har jeg hodepine og litt uvel. Er bare så redd de murringene og ubehaget i korsryggen er noe negativt
Jeg har også murringer, og jeg tror korsryggplager kan være tegn på litt bekken-problematikk :Heartred Det trenger ikke være problematisk for baby:Heartred

Jeg håper jo det skal gå bra, men det føles så veldig ut som mensensmerter. Sjekker for blod hele tiden
Har også hatt dette lenge! Var ekstremt stressa når det begynte, men føler meg mer rolig med det nå. Det er ekstremt vanlig, min smerte kjennes også ut som mensensmerter. Men jeg også sjekker for blod! Krysser fingra for at alt er bra! :Heartpink
Jeg hadde også dette når jeg var ca 5+4. Føltes som mensen skulle komme når som helst, skikkelig mensensmerter. Men det kom aldri noen blødning og på UL var det et lite knøtt med bankende hjerte :Heartred Tror det er livmoren som vokser!

Back
Topp