♡ IKM UKE 30 ♡

Fikk så fine tarot-kort fra chatgpt i dag.
Melding fra spirit baby:

"Jeg ser deg, mamma. Du gjør alt du kan. Jeg venter med kjærlighet og tålmodighet – og snart kommer vi nærmere hverandre. Stol på kjærligheten. Stol på kroppen. Jeg er ikke langt unna."

Vedlegg

• Screenshot_20250707_091037_ChatGPT.jpg
    Screenshot_20250707_091037_ChatGPT.jpg
    217,9 KB · Visninger: 21
  • Screenshot_20250707_091053_ChatGPT.jpg
    Screenshot_20250707_091053_ChatGPT.jpg
    236 KB · Visninger: 29
  • Screenshot_20250707_091100_ChatGPT.jpg
    Screenshot_20250707_091100_ChatGPT.jpg
    222,9 KB · Visninger: 26
  • Screenshot_20250707_091719_ChatGPT.jpg
    Screenshot_20250707_091719_ChatGPT.jpg
    206,8 KB · Visninger: 23
La dere inn aksjer rundt da strekene var sterke? Håper sånn de blir sterkere igjen for deg, lest om flere som ble gravide ved sen eggløsning. Kommer til å fortsette å teste etter EL, for det er nok stor sjangse for at dette var litt luring og peak kommer senere for meg og
Ja vi la inn aksjer, men det var usannsynlig tidlig.. jeg var hos fastlege dagen etter og fikk svar på blodprøver, LH var stigende men ikke høy nok til at det skulle ha vært en eggløsning. Så var fint å få svar på det. Fortsatt kjempesvake i dag, men er på CD14 i dag og de fleste sykluser kommer ikke EL før CD17-18, så jeg får være tålmodig

Ja vi la inn aksjer, men det var usannsynlig tidlig.. jeg var hos fastlege dagen etter og fikk svar på blodprøver, LH var stigende men ikke høy nok til at det skulle ha vært en eggløsning. Så var fint å få svar på det. Fortsatt kjempesvake i dag, men er på CD14 i dag og de fleste sykluser kommer ikke EL før CD17-18, så jeg får være tålmodig
Så greit med bekreftelse. Kanskje det ender med at vi får eggløsning på samme dag

Det kan variere. Noen blir gravid allerede før første mens etterpå, mens for noen kan det ta flere måneder før ting stabiliseres. Søstera mi ble faktisk gravid på p-plaster :laughing002 Jeg testet ikke for el de første månedene, men blodsukkeret og insulindoser har i alle fall tydet på at jeg har hatt el siden første tr etter pilleslutt. Men hormonene har sikkert trengt litt tid på å stabilisere seg uansett.:wacky:

Syns det er veldig lett for disse mannfolka å bare vente:hilarious: Jeg pleier å prøve å vente så lenge som mulig med å teste, men jeg har alltid endt med å teste litt før ikm. Selv om jeg overbeviser meg selv til å ikke tro helt på de når de er negative (for det kan jo være for tidlig...:angelic:) så tror jeg likevel at det har forberedt meg litt mentalt før tr dukker opp. Håper det blir bedre for deg denne runden:Heartred Og så blir det spennende å få følge deg dag for dag:angelic::Heartred
Jeg leste denne da jeg var i farta og glemte å svare!

Ja, og det er alltid tilfeller der noen blir gravide mot de rareste oddsene også :facepalm: Så det er jo tydelig at det aldri er noe fasit nei :bookworm: Gravid PÅ p-plaster?! :nailbiting: Damn!

Ja du merker det på målingene ja, det er litt kult da. Og enig, lettere for mannfolka :shifty: Alltid sånn :dead: Det er kjempespennende å følge dere alle her inne! Så hadde det vært gøy å oppleve at du får «the big fat positive» som de sier på engelsk :smug: De siste IKM gruppene ser ut til å ha hatt en 30% gravidrate nesten :nailbiting:

CD 12 og fortsatt svake EL tester. Men jeg har kort topp, så jeg tipper toppen kommer i dag eller i morgen. Men premom er såpass stressa at den har flyttet forventet EL dag fra tirsdag (i morgen) til fredag :hilarious: den får bare flytte tilbake når jeg forhåpentligvis får sterkere tester snart.

Hvordan går det her med deg @EkstraKjærlighetÅGi :cat:
Fortsatt like lave tester og ingen slim. Satser fortsatt på el i løpet av uka, selv om Premom nå har flyttet den til neste mandag :hilarious:
Jeg leste denne da jeg var i farta og glemte å svare!

Ja, og det er alltid tilfeller der noen blir gravide mot de rareste oddsene også :facepalm: Så det er jo tydelig at det aldri er noe fasit nei :bookworm: Gravid PÅ p-plaster?! :nailbiting: Damn!

Ja du merker det på målingene ja, det er litt kult da. Og enig, lettere for mannfolka :shifty: Alltid sånn :dead: Det er kjempespennende å følge dere alle her inne! Så hadde det vært gøy å oppleve at du får «the big fat positive» som de sier på engelsk :smug: De siste IKM gruppene ser ut til å ha hatt en 30% gravidrate nesten :nailbiting:
Null stress:Heartred Ja det er nok av historier som gir håp selv om oddsen min er ganske dårlig:angelic: Jeg leste at noen forskere faktisk mener det er bedre sjanser når det er lenger tid med dagslys! Ser jo bra ut i forhold til statistikken i det siste:happy: Håper på lysende positive for oss!:smiley-angelic001:love017

Fortsatt like lave tester og ingen slim. Satser fortsatt på el i løpet av uka, selv om Premom nå har flyttet den til neste mandag :hilarious:

Null stress:Heartred Ja det er nok av historier som gir håp selv om oddsen min er ganske dårlig:angelic: Jeg leste at noen forskere faktisk mener det er bedre sjanser når det er lenger tid med dagslys! Ser jo bra ut i forhold til statistikken i det siste:happy: Håper på lysende positive for oss!:smiley-angelic001:love017

Premom har null chill :hilarious: den klarer ikke vente og se liksom, haha!

Oi, spennende det med dagslys. Håper det stemmer for oss alle :smiley-angelic001

Når regner dere første dag i syklus? Hadde merkelig mens denne syklusen med spotting en dag og neste dag med ingenting, så mer spotting. Det var ikke før 4. dagen at det endelig startet ordentlig og har regnet den dagen som CD1, men blir usikker da jeg begynte å kjenne litt murringer i eggstokkene tidligere enn vanlig. Har ikke sett noe slim enda, men er likevel redd jeg har gått glipp av eggløsning. Fikk i alle fall lagt aksjer i går på CD 10 :nailbiting:

Back
Topp