♡ IKM UKE 30 ♡

Omg noe sååååå nydelig :nailbiting::Heartpink:shy: Strikketøy er det fineste jeg vet, så mye kjærleik og omhu i det :Heartpink Deilig med litt alenetid da. Her ble det sen frokost, og nå kom besteforeldrene og tante, så vi skal hygge oss sammen :Heartpink
Wow, så nydelig strikking! Hva er det det blir? Jeg har jo vært borte denne helgen og har fått mange timer med uavbrutt strikking på buss og tog osv, skikkelig luksus!
Tusen takk, så hyggelig å høre :Heartred Strikking er min form for terapi, så var godt å ha energi nok til det i går. Det blir et ullsett til treåringen min. Strikker str 6 år for sikkerhets skyld, datteren min er så høy

Ingen blødninger etter spotting i morges og nå enda sterkere eltest

Vedlegg

• Screenshot_20250706_230228_Gallery.jpg
    Screenshot_20250706_230228_Gallery.jpg
    399,1 KB · Visninger: 35
Fikk disse testene nå. Fortsatt svak strek på GTesten og Eltesten er jo nesten positiv plutselig. Dag 8/9 av blødning. Nesten ikke noe blod på papiret nå, men kan vel ikke legge inn aksjer fordet? Og må vel trekke fra noe påvirkning fra hcg
Ingen blødninger etter spotting i morges og nå enda sterkere eltest
Oi! Men kan ikke hcg slå ut på LH-test? Har hørt noen skrive om det før! Hva tenker du selv?

Oi! Men kan ikke hcg slå ut på LH-test? Har hørt noen skrive om det før! Hva tenker du selv?
Ja, hcg ga svak eltest først, men Eltesten har blitt mye sterkere etter at hcg ble svakere. Tenker at jeg må trekke fra noe på Eltesten, at den må bli enda sterkere enn vanlig for meg for at den skal være positiv. Hadde anderledes smerter i gårkveld og i dag, så var faktisk på ultralyd for å sjekke om noe var galt. Kan jo være begynnende eggløsningsmerter, som jeg har noen dager før.

Ja, hcg ga svak eltest først, men Eltesten har blitt mye sterkere etter at hcg ble svakere. Tenker at jeg må trekke fra noe på Eltesten, at den må bli enda sterkere enn vanlig for meg for at den skal være positiv. Hadde anderledes smerter i gårkveld og i dag, så var faktisk på ultralyd for å sjekke om noe var galt. Kan jo være begynnende eggløsningsmerter, som jeg har noen dager før.
Hva sa de på UL da? For det høres jo rart ut med EL så tidlig etter blødning også? :pompus: Meeerkelig

Hva sa de på UL da? For det høres jo rart ut med EL så tidlig etter blødning også? :pompus: Meeerkelig
At det så fint ut og at kroppen ordnet opp selv. Spurte ikke om eggløsning, for var ikke i tankene, var mer redd for infeksjon eller rester. Spent på resultatet av hcg og progesteron. Pleier å ha eggløsning på dag 12/13, så forventer rundt der eller senere. Men begynner å lure litt

At det så fint ut og at kroppen ordnet opp selv. Spurte ikke om eggløsning, for var ikke i tankene, var mer redd for infeksjon eller rester. Spent på resultatet av hcg og progesteron. Pleier å ha eggløsning på dag 12/13, så forventer rundt der eller senere. Men begynner å lure litt
Så fint å høre det da :shy::Heartpink Ja, du hadde kanskje ikke tenkt på at LH kunne være sterk allerede mens du var der? Du tok alt av sånne blodprøver?

Så fint å høre det da :shy::Heartpink Ja, du hadde kanskje ikke tenkt på at LH kunne være sterk allerede mens du var der? Du tok alt av sånne blodprøver?
Nei, for den var så svak morgenen før. Hcg nivået mitt ble aldri høyt, så det kan jo spille inn. Ja hun etterbestilte det for sikkerhetsskyld.

Litt redd jeg mister en pp siden frykten for infeksjon gjør at det ikke blir aksjelegging

Nei, for den var så svak morgenen før. Hcg nivået mitt ble aldri høyt, så det kan jo spille inn. Ja hun etterbestilte det for sikkerhetsskyld.

Litt redd jeg mister en pp siden frykten for infeksjon gjør at det ikke blir aksjelegging
Ja ser jo den :bored: Så bra hun gjorde det.

Ååå men unnskyld min uvitenhet, men hvorfor kan det bli infeksjon? :bag:

Ja ser jo den :bored: Så bra hun gjorde det.

Ååå men unnskyld min uvitenhet, men hvorfor kan det bli infeksjon? :bag:
Blødningen gir visst en åpning for at bakterier kan komme inn. Det er derfor frarådet å bruke tampong og menskopp eller å bade. Ingen spotting engang i dag og ikke noe siden i går morges, så da er jeg nok trygg. Tror det er stor sjangse for at eggløsningen drøyer flere dager, men innsaminerte nå for sikkerhets skyld. Er visst tryggere med steril sprøyte enn på vanlige måten

Håper på litt tolkehjelp! Nå tror jeg kanskje LH toppen har vært, men uten en tydelig positiv? Eller? Er det en ulempe at det er høye verdier over tid? Og uten tydelig topp?
IMG_5392.jpeg

Blødningen gir visst en åpning for at bakterier kan komme inn. Det er derfor frarådet å bruke tampong og menskopp eller å bade. Ingen spotting engang i dag og ikke noe siden i går morges, så da er jeg nok trygg. Tror det er stor sjangse for at eggløsningen drøyer flere dager, men innsaminerte nå for sikkerhets skyld. Er visst tryggere med steril sprøyte enn på vanlige måten
Takk for svar :happy: Det var veldig smart :cat: Spent på testene dine i dag! Mine streker forsvant nesten helt innen i går kveld, kanskje neste bølge frem til LHsurge begynner nå da. MÅÅ få det før helgen da vi skal på hytta med hele familien (mine foreldre og mannens foreldre) og ett utedo :hilarious:

Takk for svar :happy: Det var veldig smart :cat: Spent på testene dine i dag! Mine streker forsvant nesten helt innen i går kveld, kanskje neste bølge frem til LHsurge begynner nå da. MÅÅ få det før helgen da vi skal på hytta med hele familien (mine foreldre og mannens foreldre) og ett utedo :hilarious:
La dere inn aksjer rundt da strekene var sterke? Håper sånn de blir sterkere igjen for deg, lest om flere som ble gravide ved sen eggløsning. Kommer til å fortsette å teste etter EL, for det er nok stor sjangse for at dette var litt luring og peak kommer senere for meg og

Håper på litt tolkehjelp! Nå tror jeg kanskje LH toppen har vært, men uten en tydelig positiv? Eller? Er det en ulempe at det er høye verdier over tid? Og uten tydelig topp? Vis vedlegget 464492
Jeg er ikke helt sikker, kanskje fortsette for sikkerhetsskyld. Men ser nesten likt ut som min forrige pp hvor jeg ble gravid uten tydelig topp

Vedlegg

• Screenshot_20250707_085708_Premom.jpg
    Screenshot_20250707_085708_Premom.jpg
    213 KB · Visninger: 28
Back
Topp