9 dpo- testtyding

A-40484472

Flørter med forumet
Hei!
Er 9 dpo i dag, og klarte ikke la være å teste.. testet med tidlig test fra Vitus apotek. Noen som ser noe her? Skygge eller muligens begynnende strek? Når fikk du strek? :)

Vedlegg

• IMG_5220.jpeg
    IMG_5220.jpeg
    257,7 KB · Visninger: 141
  • IMG_5218.jpeg
    IMG_5218.jpeg
    1,2 MB · Visninger: 134
  • IMG_5221.jpeg
    IMG_5221.jpeg
    489,1 KB · Visninger: 136
Nå på kvelden fikk jeg omtrent likt resultat med samme test- en kjempe svak strek som nesten ikke synes. Når den tørket såg den sterkere (og ROSA) ut. Noen tanker ? Vet jeg må vente å se, men herregud så spennende :dead:

Synes kanskje jeg ser "noe", i alle fall :)

Første bilde er innenfor tiden, andre er etter den har tørket (20-30 min)

Vedlegg

• IMG_5226.jpeg
    IMG_5226.jpeg
    545,3 KB · Visninger: 105
  • IMG_5228.jpeg
    IMG_5228.jpeg
    498,8 KB · Visninger: 108
Ser strek:nailbiting::gen014:binkybaby

Kjenne ikkje til merket, men om dette ikkje er babystrek så er det defintivt eit merke som havner på svartelista! :bag: :woot: :love017 blir nok tydeligere strek i måro kan eg tenke meg!❤️

Kjenne ikkje til merket, men om dette ikkje er babystrek så er det defintivt eit merke som havner på svartelista! :bag: :woot: :love017 blir nok tydeligere strek i måro kan eg tenke meg!❤️
Fikk såvidt en skygge på morgentesten i dag- men det fikk jeg kun på ettermiddag i går, den på morran var helt blank. Tror eg tester sterkere på ettermiddag! Får ta en til da:angelic:

Jeg fikk falske positive på makesure tidligtest sist syklus :wtf: og tok en random test da jeg hadde mens nå sist og fikk også en skikkelig juksestrek….

Vedlegg

• IMG_8971.jpeg
    IMG_8971.jpeg
    332 KB · Visninger: 89
Jeg fikk falske positive på makesure tidligtest sist syklus :wtf: og tok en random test da jeg hadde mens nå sist og fikk også en skikkelig juksestrek….
Det var ein veldig grå strek då, og så har ikkje fargestoffet trukket forbi heller...? :think005 men har notert meg bak øyret at MS tidlig gir ofte skygger.

Om du fekk positive på fleire (siden du skriver i fleirtall) så merke eg med ein gang at eg blir usikker på om det då er skygge, eller kjemisk. Har sett fleire skrive her inne at dei får falske positive når det er heilt likt kjemiske streker.

Enten er jeg en som får veldig mye skygger på graviditetstester, ellers burde strekene bli sterkere snart.. er 10 dpo og får bare svake skygger som synes bedre når testen tørker :depressed:

Vedlegg

• IMG_5236.jpeg
    IMG_5236.jpeg
    312,9 KB · Visninger: 109
Enten er jeg en som får veldig mye skygger på graviditetstester, ellers burde strekene bli sterkere snart.. er 10 dpo og får bare svake skygger som synes bedre når testen tørker :depressed:

Jamen, det blir ikke nødvendigvis sterkere på bare en dag; dobling er ca 48t, og det er ikke sååå stor forskjell på streken på f.eks 10mIU og 15 mIU heller. :) Prøv igjen i morgen ;)

Jamen, det blir ikke nødvendigvis sterkere på bare en dag; dobling er ca 48t, og det er ikke sååå stor forskjell på streken på f.eks 10mIU og 15 mIU heller. :) Prøv igjen i morgen ;)
Ja jeg gir ikke opp håpet helt enda. Tror jeg ikke fikk positiv test før nærmere ikm sist graviditet. Må nok til med litt tålmodighet :banghead:

Ja jeg gir ikke opp håpet helt enda. Tror jeg ikke fikk positiv test før nærmere ikm sist graviditet. Må nok til med litt tålmodighet :banghead:
Jepp, selv om jeg også er fæl til å teste mange ganger for dag altså. :p

Back
Topp