Ser på de to nederste uten problem9 DPO
Strimlene skimter helt klart noe, er det bare jeg som ser det? Clearblue på bilde ser negativ ut, og clearblue digital var negativ, men det er å forvente når det er såpass tidlig da. Nervepirrende greier

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ser på de to nederste uten problem9 DPO
Strimlene skimter helt klart noe, er det bare jeg som ser det? Clearblue på bilde ser negativ ut, og clearblue digital var negativ, men det er å forvente når det er såpass tidlig da. Nervepirrende greier

Ser !! Du kan prøve ultratidlig digital, om du ser min høyere opp her, så ser du hvor svake streker den gav + på9 DPO

Kan jo være noe!Så gøy at det er flere som ser ut til å teste positivt allerede!! Gratulerer!
Jeg kom på at jeg har jo glemt å oppdatere eggløsning og ikm. Ifølge ff hadde jeg el samme dag som positiv test og ifølge premom dagen etter. Selv tror jeg kanskje et sted midt i mellom, altså nattestid, men tror bare jeg følger ff og sier el 23.6 og ikm 6.7i hvert fall vet jeg om det ble noe eller ikke innen den tid.
Jeg pleier alltid ha ekstremt ømme bryst helt fra el til tr, men denne ganga ikke et snev! Til gjengjeld har jeg mye mer utflod enn jeg pleier. Også helt ekstremt irritabel og trøtt og tåkete i hodet, men det kan likegodt være en reaksjon på flyttesjau og oppussing. Og nå er "ferien" min over og jeg skal tilbake på jobbbbb nei og nei![]()
Jeg oppdaterer! Veldig spennende symptomer du har, da!Så gøy at det er flere som ser ut til å teste positivt allerede!! Gratulerer!
Jeg kom på at jeg har jo glemt å oppdatere eggløsning og ikm. Ifølge ff hadde jeg el samme dag som positiv test og ifølge premom dagen etter. Selv tror jeg kanskje et sted midt i mellom, altså nattestid, men tror bare jeg følger ff og sier el 23.6 og ikm 6.7i hvert fall vet jeg om det ble noe eller ikke innen den tid.
Jeg pleier alltid ha ekstremt ømme bryst helt fra el til tr, men denne ganga ikke et snev! Til gjengjeld har jeg mye mer utflod enn jeg pleier. Også helt ekstremt irritabel og trøtt og tåkete i hodet, men det kan likegodt være en reaksjon på flyttesjau og oppussing. Og nå er "ferien" min over og jeg skal tilbake på jobbbbb nei og nei![]()
Jeg må jo nesten dra på apoteket nå ja, sykt at den slo ut så tidlig! Gratulerer forresten, utrolig spennendeSer !! Du kan prøve ultratidlig digital, om du ser min høyere opp her, så ser du hvor svake streker den gav + på![]()
Så prøver vi heller litt i det stille. Hvem vet - kanskje det er trikset 
Jeg hadde akkurat samme smerte på samme sted som deg 9dpo, og fikk en strek på testen 10dpo.. men synes streken har blitt mer borte til i dag, så var kanskje ikke helt vellykket implantasjon for min delSymptom idag 8DPO kl 10-11: stikninger på venstre side nedre del av mage, rett over hoftebein. Synes det var for langt ut til siden for å være implantasjonssmerter, men chat gpt sier det kan være normalt spesielt grunnet livmorbånd som er festet til bekkenet, og at man kan tolke signalene mer til siden enn de egentlig er… Krysser fingrene
Vis vedlegget 463848

Fortsett og test! Kan være drittissJeg hadde akkurat samme smerte på samme sted som deg 9dpo, og fikk en strek på testen 10dpo.. men synes streken har blitt mer borte til i dag, så var kanskje ikke helt vellykket implantasjon for min del![]()

Kjedelig.. Masse lykke til neste rundeDu kan sette meg på TR, mensen kom nå![]()

Jeg ble overrasket, faktisk!Jeg må jo nesten dra på apoteket nå ja, sykt at den slo ut så tidlig! Gratulerer forresten, utrolig spennende
Så kjedeligDu kan sette meg på TR, mensen kom nå![]()
8DPO og selvfølgelig helt blank
Der røk jeg på testingen ja - 1 dag før planlagt8DPO og selvfølgelig helt blank
Vis vedlegget 463863
har kommet til 10/11 dpo og testingen er i full gang her, men vært blenda frem til nå. Synes jeg kan skimte noe på denne fra Makesure fra i ettermiddag. Jeg er ikke så erfaren med testing, men har lest litt om skyggestreker. Noen som har erfaring med at Makesure gir skyggestreker?
krysser fingrene for dere alle
jeg skal egentlig prøve å vente med ny test til i morgen, men tror det fort kan bli en test til i kveld. Det er jo så spennende! 
Skimter noeHei jenterhar kommet til 10/11 dpo og testingen er i full gang her, men vært blenda frem til nå. Synes jeg kan skimte noe på denne fra Makesure fra i ettermiddag. Jeg er ikke så erfaren med testing, men har lest litt om skyggestreker. Noen som har erfaring med at Makesure gir skyggestreker?
Veldig spennende å følge dere i gruppakrysser fingrene for dere alle
jeg skal egentlig prøve å vente med ny test til i morgen, men tror det fort kan bli en test til i kveld. Det er jo så spennende!
![]()
men jeg har ikke erfaring 

Denne ser jo litt rosa ut. Skygge pleier å være fargeløs. Ta en til ikveld!!Hei jenterhar kommet til 10/11 dpo og testingen er i full gang her, men vært blenda frem til nå. Synes jeg kan skimte noe på denne fra Makesure fra i ettermiddag. Jeg er ikke så erfaren med testing, men har lest litt om skyggestreker. Noen som har erfaring med at Makesure gir skyggestreker?
Veldig spennende å følge dere i gruppakrysser fingrene for dere alle
![]()