Har dette som jeg skal ta etter eggløsning, det står senest 3 dager etter eggløsning, men når starter dere som bruker det?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
3 dager etter positiv el testHar dette som jeg skal ta etter eggløsning, det står senest 3 dager etter eggløsning, men når starter dere som bruker det?

ja for da blir det ca 2 dager etter selve eggløsning?3 dager etter positiv el test![]()
Fint å kunne bekrefte EL med BBT. Altså, 3 dager med stigning i BBT = bekreftet eggløsning. Har hørt at mange begynner på dag 3 og 4.ja for da blir det ca 2 dager etter selve eggløsning?
Første mnd jeg skal teste det her, så er ganske spent på om det hjelper……!
Hadde positiv EL test på lørdag, og den hadde sunket i går, så da er det vel å anta at eggløsningen var i går? Og at jeg kan starte på Utrogestan i morgen?Fint å kunne bekrefte EL med BBT. Altså, 3 dager med stigning i BBT = bekreftet eggløsning. Har hørt at mange begynner på dag 3 og 4.
Ja tenker du kan trygt starte i morgen (tirsdag)Hadde positiv EL test på lørdag, og den hadde sunket i går, så da er det vel å anta at eggløsningen var i går? Og at jeg kan starte på Utrogestan i morgen?![]()