Lillafrosk dagbok ❤️ Gravid med nr5 ❤️

Snapchat-1403795486.jpg
IMG20250629160357.jpg

Med og uten blits. Jeg ser faktisk på begge nå. Fargestoffet henger litt på BP, men jeg tror det er strek?!

Jeg ser på babyplan! Så spennende!! :love7
Håper bare på den blir tydeligere etterhvert :smiley-angelic001 Men jeg så "noe" på BP i morges også, som har blitt klart tydeligere til nå i ettermiddag. Og wondfo var helt blenda i morges, men nå ser jeg "noe", så jeg har i alle fall håpet oppe :bag:
Ja, det er et godt tegn :D
Blir spennende å se :nailbiting:

Å, herregud!! Jaaaa! Jeg ser :smiley-bounce016
Godt at det er flere som ser, og :hilarious: KUNNE jo bare vært øynene mine som tulla :p

Håper bare på den blir tydeligere etterhvert :smiley-angelic001 Men jeg så "noe" på BP i morges også, som har blitt klart tydeligere til nå i ettermiddag. Og wondfo var helt blenda i morges, men nå ser jeg "noe", så jeg har i alle fall håpet oppe :bag:

Blir spennende å se :nailbiting:

Godt at det er flere som ser, og :hilarious: KUNNE jo bare vært øynene mine som tulla :p
Åneida! Her er vi flere som ser :love7 Tar du flere ikveld??

Haha, nå er testetøsa sluppet fri :hilarious: (og jeg liker det!)
Ja, altså, her var det fri bane for testing så snart jeg kom hjem omtrent :hilarious: :hilarious: kom hjem på kvelden 6 dpo, så.. fra 7dpo var det bare "why not" :hilarious:

Åååh, sitter å venter på kveldstestene :smiley-bounce012 :love017

Vis vedlegget 463737

9 dpo. Øynene har på en måte lyst å se "noe" på BP sin test.
(Nederst er makesure 25 mIU, de andre er 10mIU. Kom bare på at jeg så noe først på makesure sist).

Men, det kan være øynene som tuller, eller skygge :p
Synes jeg ser noe på BP og MS, men vet ikke om det bare er øynene som tuller :Heartpink Spennende

Ikke så spennende testing nå, for ser nesten ingenting :hilarious:
IMG20250629193847.jpg

Men synes den er tydeligere på wondfo; skal vise et bedre bilde..

IMG20250629193714.jpg

Vi har dårlig lys på badet btw, også har jeg glemt å skru opp sommeren :hilarious::hilarious:
Men ja. Det er da NOE der!

Back
Topp