Gakkepus
Glad i forumet
Tenkte at den kom lenger inn. Var ikke den største ladningen samboer produserte, så ble litt overkill hehe
Joa, men så lenge det funker! Man bruker det man har
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tenkte at den kom lenger inn. Var ikke den største ladningen samboer produserte, så ble litt overkill hehe
Okei, ser den! Litt sent for meg å kjøpe inn det Q10 nå denne syklusen kanskjeJeg brukte til eggløsning og begynte igjen nå for noen dager siden. Er ment å forbedre eggkvaliteten, så er kanskje ikke så mye vits etter EL. Wild yam skal bare taes etter sikker eggløsning og bare i noen dager. Inositol kan også hjelpe på eggkvaliteten, og ser nå at det kan hjelpe under svangerskap og med blodsukkernivået. Brukte bare multivitaminer, folat og omega 3 etter positiv test
Vi har brukt sterile sprøyter kjøpt på apoteket. Prøvde først marinadesprøyte, men ble litt voldsomt hehe
Jeg har Wild Jam, men bare sånn krem til utenpå huden, har du til innvortes bruk?Ja, kanskje litt sent. Jeg begynte med den mye på grunn av generell helse. Kjøpte wild yam kapsler på helsekosten forrige ppOkei, ser den! Litt sent for meg å kjøpe inn det Q10 nå denne syklusen kanskjeJeg har Wild Jam, men bare sånn krem til utenpå huden, har du til innvortes bruk?
Ja, men Q10 høres interessant ut. Ser den anbefales for de med fibromyalgi som jeg selv har.Ja, kanskje litt sent. Jeg begynte med den mye på grunn av generell helse. Kjøpte wild yam kapsler på helsekosten forrige pp

Da er det sikkert bare å kjøre på med litt ekstra naturligJa, men Q10 høres interessant ut. Ser den anbefales for de med fibromyalgi som jeg selv har.
Inositol hadde jeg ikke hørt om før, men leser at det finnes naturlig i:
..som er hele hverdagskosten min ser jeg, kanskje det ikke er nødvendig med ekstra
- Nøtter: Mandel, valnøtter, etc.
- Korn: Spesielt fullkorn
- Belgfrukter: Bønner, linser, etc.
- Fet mat: Eggeplommer, soyabønne
![]()
Vet aldri når el faktisk dukker opp, så det kan bli endringer etterhvert. Vet ikke helt hvor aktiv jeg blir, jeg har vel fått meg en liten knekk.. Superdårlige svømmere gir ikke akkurat gode sjanser. Men håpet pleier å komme snikende etter el uansett så da er det greit å ha et sted å henge
Hei, jeg har ikke fått med meg hva som har skjedd, er det en SA du går igjennom?Blødning tokk seg ikke opp i går, men mørkere og litt mere i dag. Kanskje regne i dag som cd1. Premom vil ikke logge det som periode, så da må jeg kanskje klare meg uten den appen denne pp. Føler meg klar for en sunnere hverdag og skal handle inn masse grønnsaker etterpå
mange klemmer til deg 
Uff, kjipt når man får seg en knekkEkstraKjærlighetÅGi - 31 - B1 - PP7 - EL 11/7 - IKM 25/7
Melder meg inn herVet aldri når el faktisk dukker opp, så det kan bli endringer etterhvert. Vet ikke helt hvor aktiv jeg blir, jeg har vel fått meg en liten knekk.. Superdårlige svømmere gir ikke akkurat gode sjanser. Men håpet pleier å komme snikende etter el uansett så da er det greit å ha et sted å henge
![]()
klemmer til deg! Man kan ikke gjøre annet enn å håpe, men det er klart at energien til å håpe ikke kan være tilstede absolutt hele tiden. Og i hvert fall ikke når man har holdt på lenge.Ja, høres fornuftig utBlødning tokk seg ikke opp i går, men mørkere og litt mere i dag. Kanskje regne i dag som cd1. Premom vil ikke logge det som periode, så da må jeg kanskje klare meg uten den appen denne pp. Føler meg klar for en sunnere hverdag og skal handle inn masse grønnsaker etterpå
Etter jeg fikk mens så ble det litt trøstemat denne uken og to glass vin på fredag (årets siste håper jeg) så jeg må skjerpe meg litt nå
Merker hvorfor jeg ikke drikker lenger, føler kroppen ble betent liksom! Fra i dag er det skjerpings! Når bør man roe med koffein? Har trøstet meg med litt ekstra kaffe også i helga, tatt helt av 
Jeg roer ned med koffein like etter trJa, høres fornuftig utEtter jeg fikk mens så ble det litt trøstemat denne uken og to glass vin på fredag (årets siste håper jeg) så jeg må skjerpe meg litt nå
Merker hvorfor jeg ikke drikker lenger, føler kroppen ble betent liksom! Fra i dag er det skjerpings! Når bør man roe med koffein? Har trøstet meg med litt ekstra kaffe også i helga, tatt helt av
![]()
Men ang kosthold så er jeg ikke noe flink.. spiser akkurat det jeg vil
burde sikkert vært flinkere der..Velkommen inn hitEkstraKjærlighetÅGi - 31 - B1 - PP7 - EL 11/7 - IKM 25/7
Melder meg inn herVet aldri når el faktisk dukker opp, så det kan bli endringer etterhvert. Vet ikke helt hvor aktiv jeg blir, jeg har vel fått meg en liten knekk.. Superdårlige svømmere gir ikke akkurat gode sjanser. Men håpet pleier å komme snikende etter el uansett så da er det greit å ha et sted å henge
![]()
Ikkesant, samma greia til flere her virker det som, vi får bare vente i spenning sammen
Fikk en skikkelig knekk selv denne runden, fordi jeg følte kroppen sendte så mange signaler, som bare var tull
Ble ekstra dårlig form da TR dukket opp
Klemmer til deg, og masse lykkeønskninger til deg denne runden 
. Selv om jeg skriver PP4 har vi ikke klart å truffet det fertile vinduet en eneste gang. Vi hadde samme problem da vi begynte å prøve i høst. Jeg gav helt opp i desember og tenkte jeg skulle kose meg med vin i jula. Da ble det selvfølgelig masse spontan akselegging og jeg ble gravid. Har hatt så lyst å kunne prøve ordentlig denne gangen, men får vel bare akseptere at det ikke fungerer for oss. Så denne sommeren skal jeg prøve å ikke si noe og heller fokusere på å kose oss 
Ja, en SA som ble oppdaget pga synkende hcg. TakkHei, jeg har ikke fått med meg hva som har skjedd, er det en SA du går igjennom?mange klemmer til deg
Jeg har ikke vært gjennom det samme, men har sett at Premom har "miscarriage bleeding" under "daily logs" og "flow and spotting". Helt nederst hos meg. Kanskje det er det som må til for at du får registrert mensen?
Ja, har logget den der, men får ikke opp estimert befruktningsperiode osv. Kanskje ikke så lett når det kan være ustabilt. Får fortsette å logge temp og eggløsningstest er etterhvert.Lov å kose/trøste seg litt når TR kommer. Ikke sikker, men hvis det kan påvirke fertiliteten har jeg tenkt å begrense inntaket av koffein allerede. Vet ikke hvor mange flere pper vi klarer, så da går jeg all inn.Ja, høres fornuftig utEtter jeg fikk mens så ble det litt trøstemat denne uken og to glass vin på fredag (årets siste håper jeg) så jeg må skjerpe meg litt nå
![]()
Ja, men da tok jeg siste koffeinkaffen i dag tror jegJeg roer ned med koffein like etter trMen ang kosthold så er jeg ikke noe flink.. spiser akkurat det jeg vil
burde sikkert vært flinkere der..
Har ikke tenkt over hvordan det påvirker jeg, må søke opp. Ahhh ja det har sikkert littegrann å si, men vet ikke hvor mye.. tenker det viktigste er å få i seg riktige vitaminerHvor mange kopper kaffe drikker du vanligvis? Jeg drikker ikke så voldsomt mye kaffe, så det går helt fint å begrense det til 1 kopp om dagen. Men Pepsi Max drikker jeg som vann, så der må jeg være streng. Jeg går ofte over til å drikke mozell eller solo i denne perioden, siden jeg er så Pepsi junkieJa, men da tok jeg siste koffeinkaffen i dag tror jegHar ikke tenkt over hvordan det påvirker jeg, må søke opp. Ahhh ja det har sikkert littegrann å si, men vet ikke hvor mye.. tenker det viktigste er å få i seg riktige vitaminer

Drikker max 1-2 kopper kaffe til vanlig. Og liker ikke brus, så har sluppet unna zero/max avhengighet heldigvisHvor mange kopper kaffe drikker du vanligvis? Jeg drikker ikke så voldsomt mye kaffe, så det går helt fint å begrense det til 1 kopp om dagen. Men Pepsi Max drikker jeg som vann, så der må jeg være streng. Jeg går ofte over til å drikke mozell eller solo i denne perioden, siden jeg er så Pepsi junkie![]()
Men mange jeg kjenner har samme problemet, så skjønner at det kan bli en utfordring ja
Men jeg er glad i søtt da
Men skal prøve å være litt flink 
Ja, enig og ser denLov å kose/trøste seg litt når TR kommer. Ikke sikker, men hvis det kan påvirke fertiliteten har jeg tenkt å begrense inntaket av koffein allerede. Vet ikke hvor mange flere pper vi klarer, så da går jeg all inn.