Lillafrosk dagbok ❤️ Gravid med nr5 ❤️

Går nok helt fint, bare greit med en ny celleprøve om 1 år. Er selv operert med konisering for CIN3(alvorlige celleforandringe) i 2017.

Likte ikke at den typen hpv er klassifisert som høyrisiko-type heller, da, men er vel ikke så mye annet å gjøre enn å se om et års tid :dead:

Da er jeg ruger! Egget ville ikke med første gang, så måtte sette det inn to ganger :hilarious:

Jeeeij, hurra for at du nå ruger på en liten blasto :binkybaby :talk017:love017:chicken: Da ser vi positive tester om 4 dagers tid:love7

Håper, begynner nok å teste lørdag (8dpo), men får nok neppe positiv før etter helga - HVIS denne sitter.

Weee, gleder meg sykt til du begynner testingen :binkybaby :smiley-bounce012 Såklart den sitter, tuts:love7:happy119:chicken:

Weee, gleder meg sykt til du begynner testingen :binkybaby :smiley-bounce012 Såklart den sitter, tuts:love7:happy119:chicken:
Krysser fingrene for det :love7 faktisk sjukt hvordan placeboeffekten slår inn, føler meg kjempegravid allerede :hilarious:
Nå skal jeg bare tenke positive tanker sånn at spiren føler seg velkommen ❤️

Så gøy, måtte innom og se hvordan det hadde gått med deg idag :love017 Vi håper på positiv test - blir så spennende! :smiley-angelic001:Heartpink
Takk, gledes til å teste! :D

Hurra ❤️

Krysser fingrene for det :love7 faktisk sjukt hvordan placeboeffekten slår inn, føler meg kjempegravid allerede :hilarious:
Nå skal jeg bare tenke positive tanker sånn at spiren føler seg velkommen ❤️

Takk, gledes til å teste! :D

Hurra ❤️

Næsj, er da ikke placebo- DU er gravid :love7 :binkybaby :smiley-bounce012 Nå satser vi bare på at du forblir gravid:binkybaby:smiley-angelic001:binkybaby Er sikker på positive tester om 4 dager jeg, snupp:cool14:love017

Næsj, er da ikke placebo- DU er gravid :love7 :binkybaby :smiley-bounce012 Nå satser vi bare på at du forblir gravid:binkybaby:smiley-angelic001:binkybaby Er sikker på positive tester om 4 dager jeg, snupp:cool14:love017
Forsåvidt, jeg vet jo at det gror et embryo på 5 dager inni der, så nå er det bare å satse på at det fortsetter å gro, og fester seg godt ❤️

Hm. Brukte jo babyklister med de andre ivfbabyene. Nå stresser jeg skikkelig med at jeg ikke har brukt det denne gang :bag: Det har jo sikkert ikke noe effekt, men det er jo noe i det at den satt sist med babyklister, og nå har jeg rett og slett glemt det :bag:

Hm. Brukte jo babyklister med de andre ivfbabyene. Nå stresser jeg skikkelig med at jeg ikke har brukt det denne gang :bag: Det har jo sikkert ikke noe effekt, men det er jo noe i det at den satt sist med babyklister, og nå har jeg rett og slett glemt det :bag:

Hjernen krisemaksimerer, og jeg skjønner deg SÅ godt, men tviler på at det har SÅ mye å si, altså:bookworm: Kan jo være litt sånn placeboeffekt, også tror man da vettu❤️ Jeg har skikkelig troen for deg, snupp❤️

Hjernen krisemaksimerer, og jeg skjønner deg SÅ godt, men tviler på at det har SÅ mye å si, altså:bookworm: Kan jo være litt sånn placeboeffekt, også tror man da vettu❤️ Jeg har skikkelig troen for deg, snupp❤️
Ja, men blir litt sånn, æææh nå har jeg ikke prøvd alt :bag: Men de sa jo det var godt med slim i livmoren da de satte inn (de fikk nemlig med seg en del av det ut når spiren dro på retur inni den "sprøyta") så skal være godt miljø inni der for lille spire :hilarious: Nei, håper lille setter seg litt fast oppi der nå :p

Ja, men blir litt sånn, æææh nå har jeg ikke prøvd alt :bag: Men de sa jo det var godt med slim i livmoren da de satte inn (de fikk nemlig med seg en del av det ut når spiren dro på retur inni den "sprøyta") så skal være godt miljø inni der for lille spire :hilarious: Nei, håper lille setter seg litt fast oppi der nå :p

Mhm, det er akkurat DEN samme følelsen jeg sitter med nå, når han ikke klarte å levere igår :bag:

I din situasjon tror jeg det har veldig lite å si, men man blir urolig, og krisemaksimere uten grunn:smiley-ashamed005 Og du hadde mye godt EL-slim i livmoren også:dance011:chicken:Sikker på du får positive tester om 3 dager, søta❤️

Back
Topp