♡ IKM Uke 25 ♡

Testetøsa fikk blod på tann, etter å ha sett "noe" på to tester i går.. Ser "noe" på flere her også, men hadde trodd at dette "noe" om det var "noe" skulle blitt sterkere til idag...:bag: Skal sies at jeg tok MANGE i dag.. men tok bare med bilder av de jeg syns jeg kan se noe på..
Vis vedlegget 462780
Vis vedlegget 462781
Vis vedlegget 462782
Vis vedlegget 462783
Jeg ser formørkning på de to nederste jeg altså, der streken skal komme, men selvsagt for svakt til å si om det er skygge eller kommende strek - men spennende å følge deg :nailbiting:

Ja, det passer med el på dag 11, så 14 dager siden. El kom veldig tidlig denne syklusen. Så 25 dagers syklus denne gangen, til vanlig 28 :bag: Får bare forsøke på nytt i neste runde. Mannen kontakter fastlegen og ser om det er noe støttehormoner han kan få for å støtte opp produksjonen (han går på testosterontilskudd). Om det ikke går neste gang vil jeg at vi tester egg og sperm, og det er han heldigvis med på :Heartpink
Åja, skjønner :Heartpink Ja, sikkert lurt å sjekke opp etterhvert :Heartpink Må vel det snart vi og hvis det ikke skjer noko :shifty:

Jeg ser formørkning på de to nederste jeg altså, der streken skal komme, men selvsagt for svakt til å si om det er skygge eller kommende strek - men spennende å følge deg :nailbiting:
Jeg ser antyning på alle 4, men ja, er de to nederste det vises best på. :bag: Den bp var blank igår da:angelic:

Jeg kommer til å teste et par ganger til i løpet av dagen i dag, og hvis det ikke er mer økning nå så putter jeg meg selv i DPO-bobla og kaller dagen i går for eggløsningsdagen :shifty: For nå gidder jeg ikke mer av denne PP :shy:

Jeg hører vel strengt tatt ikke til i denne gruppa lengre, men jeg nekter å forlate :hilarious:

IMG_3538.jpeg

Last edited:
Jeg kommer til å teste et par ganger til i løpet av dagen i dag, og hvis det ikke er mer økning nå så putter jeg meg selv i DPO-bobla og kaller dagen i går for eggløsningsdagen :shifty: For nå gidder jeg ikke mer av denne PP :shy:

Jeg hører vel strengt tatt ikke til i denne gruppa lengre, men jeg nekter å forlate :hilarious:

Vis vedlegget 462802
Ahhh frustrerende! Men ja, du får gjøre det :Heartpink

Vis vedlegget 462802
Hvilken app bruker du til å tolke disse? Og er det samme hvilken el test man benytter? Og når tar du bildene?

Hvilken app bruker du til å tolke disse? Og er det samme hvilken el test man benytter? Og når tar du bildene?
Jeg bruker PreMom. Tar bilde på samme sted med samme lys hver gang. Og jeg bruker samme eggløsningstest hele tiden. Og tar bilde etter nøyaktig samme virketid :shy:

Back
Topp