Fikk ikke positiv test før 12 dpo sist så er jo helt bortkastet å teste før detSkjønner godt du ble revet medNy sjanse i morgen!! Krysser fingrene!
men det er jo gøy å teste også!Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fikk ikke positiv test før 12 dpo sist så er jo helt bortkastet å teste før detSkjønner godt du ble revet medNy sjanse i morgen!! Krysser fingrene!
men det er jo gøy å teste også!Jeg kom meg faktisk litt. Det hadde jeg aldri trodd. Var så dårlig på jobb før i dagDu har fremdeles noen dager igjen, hvordan går det med formen ellers?
Men jeg er helt vanvittig irritabel, like før jeg kan drepe noen. Så hellooo pms! 
Nei faktisk ikke, har ikke opplevd det før. Jo, jeg følte meg også mer trøtt enn vanlig.Oii så gøy! Men pleier du ikke å ha det? Jeg har det ofte fra 1DPO, så er ikke noe spennende tegn herAndre ting da?
Åååå vil ikke at du skal ha mens!Jeg kom meg faktisk litt. Det hadde jeg aldri trodd. Var så dårlig på jobb før i dagMen jeg er helt vanvittig irritabel, like før jeg kan drepe noen. Så hellooo pms!
![]()

9 DPO i dag, alt kjennes ganske så normalt ut. Jeg er i PP5 nå og har egentlig akseptert at dette kan ta lang tid. Men jeg tar en test 11 DPO fordi da skal jeg på noe som inkluderer alkohol. Hva med deg?Hvordan går det der?![]()

Så bra! Det kan potensielt være et godt tegnHar hatt masse kremete slim denne gangen som jeg ikke har opplevd før, som lotion omtrent, så håper det betyr at progesteronet danner god livmorslimhinnen for at noe skal feste segIkke som soppinfeksjon for har uheldigvis hatt det før
![]()

Åhh så spennende, flink å vente9 DPO i dag, alt kjennes ganske så normalt ut. Jeg er i PP5 nå og har egentlig akseptert at dette kan ta lang tid. Men jeg tar en test 11 DPO fordi da skal jeg på noe som inkluderer alkohol. Hva med deg?![]()
Kun 6DPO enda.. dagen i dag har vært laaaaang 

Huff, 5dpo her idag og dagene er så lange... Gleder meg til å gå på jobb onsdag, torsdag og fredag. Fullt program før skolen er ferdig!Åhh så spennende, flink å venteKun 6DPO enda.. dagen i dag har vært laaaaang
![]()
Her skjer det så mye om dagen at jeg heldigvis ikke har så mye tid til å tenke på babyprosjektetÅhh så spennende, flink å venteKun 6DPO enda.. dagen i dag har vært laaaaang
![]()
så da går det greit å vente.Er det bare jeg som ser en skygge her??Ble revet med av alle testene her, men blenda test 8 dpo her. Og jeg som skulle vente til torsdag
Vis vedlegget 462747
Så fint å ha noe å glede seg til! ..som også kan få dagene til å gåHuff, 5dpo her idag og dagene er så lange... Gleder meg til å gå på jobb onsdag, torsdag og fredag. Fullt program før skolen er ferdig!

), og planlegging av terasse... men må jo hvile jevnlig pga kronisk utmattelse, så har mye "tenketid" mellom slagene.Ahh heldig som ikke rekker å tenke på det engangHer skjer det så mye om dagen at jeg heldigvis ikke har så mye tid til å tenke på babyprosjektetså da går det greit å vente.
Huff, kjenner til følelsen når dagene snegler seg avgårde! Krysser fingrene for at du får 2 streker om noen dager! Når tar du første test?
Mulig jeg tar en 9DPO, ville helst ventet til 10DPO, men sist kom mensen da! Må muligens prøve å være litt i forkant for å registrere om jeg får flere kjemiske 
Når jeg så bildet nå på pcen nå så ser jeg noe som starter nederst der streken skal komme ja, blir spennende å se om det dukker opp noe sterkere!Er det bare jeg som ser en skygge her??
Jeg ser ingen skygge, dessverreEr det bare jeg som ser en skygge her??
Har også mange symptomer på at tr snart banker på døren, så jeg kan settes på tr.
Ahhh det var kjipt10 dpo og blendahvittHar også mange symptomer på at tr snart banker på døren, så jeg kan settes på tr.
Lykke til og gratulerer til de som allerede er gravide og så håper jeg det blir mange flere etter hvert! Kommer nok til å snike litt, men ellers er jeg tilbake til IKM 29-gruppen![]()
Stopper du progesteron 12dpo eller?
Lang ventetid de første dagene i dpo-land, men likevel blir det et raskt svar innen de neste 3 dagene
Ugh gruer meg
I natt var vi på Røros og fant Eminem på en kafé på et loft der borte, han hadde bursdag så jeg rappet og sang sanger jeg fant opp i farta for han, det ble en suksess faktisk! Så nå lurer jeg på hvordan sangene var, for akkurat det husker jeg ikke 

Hahaha dauer, ser for meg at du står der og rapper for hanVåknet kokvarm i morgest og drømmene er tilbakeI natt var vi på Røros og fant Eminem på en kafé på et loft der borte, han hadde bursdag så jeg rappet og sang sanger jeg fant opp i farta for han, det ble en suksess faktisk! Så nå lurer jeg på hvordan sangene var, for akkurat det husker jeg ikke
![]()

Nei jeg stopper i dag. La bare tr komme så vi kan starte på neste pp!Ahhh det var kjiptStopper du progesteron 12dpo eller?
Takk for håp til oss andreLang ventetid de første dagene i dpo-land, men likevel blir det et raskt svar innen de neste 3 dagene
Ugh gruer meg