♡ IKM Uke 25 ♡

Har hatt masse kremete slim denne gangen som jeg ikke har opplevd før, som lotion omtrent, så håper det betyr at progesteronet danner god livmorslimhinnen for at noe skal feste seg :smiley-angelic001 Ikke som soppinfeksjon for har uheldigvis hatt det før :smiley-ashamed004

Har hatt masse kremete slim denne gangen som jeg ikke har opplevd før, som lotion omtrent, så håper det betyr at progesteronet danner god livmorslimhinnen for at noe skal feste seg :smiley-angelic001 Ikke som soppinfeksjon for har uheldigvis hatt det før :smiley-ashamed004
Så bra! Det kan potensielt være et godt tegn :couchpotato:

Åhh så spennende, flink å vente :coldfeet: Kun 6DPO enda.. dagen i dag har vært laaaaang :hilarious::shifty:
Her skjer det så mye om dagen at jeg heldigvis ikke har så mye tid til å tenke på babyprosjektet :wacky: så da går det greit å vente.
Huff, kjenner til følelsen når dagene snegler seg avgårde! Krysser fingrene for at du får 2 streker om noen dager! Når tar du første test?

Huff, 5dpo her idag og dagene er så lange... Gleder meg til å gå på jobb onsdag, torsdag og fredag. Fullt program før skolen er ferdig!
Så fint å ha noe å glede seg til! ..som også kan få dagene til å gå :Heartpink:hilarious:
Jeg har tusen prosjekter, to store malerier jeg skal male, en small business, full opprydding i kjeller, samt planlegging av to av rommene i huset (et potensielt barnerom til? :dummy:), og planlegging av terasse... men må jo hvile jevnlig pga kronisk utmattelse, så har mye "tenketid" mellom slagene.

Her skjer det så mye om dagen at jeg heldigvis ikke har så mye tid til å tenke på babyprosjektet :wacky: så da går det greit å vente.
Huff, kjenner til følelsen når dagene snegler seg avgårde! Krysser fingrene for at du får 2 streker om noen dager! Når tar du første test?
Ahh heldig som ikke rekker å tenke på det engang :angelic: Mulig jeg tar en 9DPO, ville helst ventet til 10DPO, men sist kom mensen da! Må muligens prøve å være litt i forkant for å registrere om jeg får flere kjemiske :Heartpink

10 dpo og blendahvitt :sorry: Har også mange symptomer på at tr snart banker på døren, så jeg kan settes på tr.

Lykke til og gratulerer til de som allerede er gravide og så håper jeg det blir mange flere etter hvert! Kommer nok til å snike litt, men ellers er jeg tilbake til IKM 29-gruppen :Heartpink:salut
Ahhh det var kjipt :shifty: Stopper du progesteron 12dpo eller?

Takk for håp til oss andre :Heartpink Lang ventetid de første dagene i dpo-land, men likevel blir det et raskt svar innen de neste 3 dagene :bored: Ugh gruer meg

Våknet kokvarm i morgest og drømmene er tilbake :hilarious: I natt var vi på Røros og fant Eminem på en kafé på et loft der borte, han hadde bursdag så jeg rappet og sang sanger jeg fant opp i farta for han, det ble en suksess faktisk! Så nå lurer jeg på hvordan sangene var, for akkurat det husker jeg ikke :singing::hilarious:

Våknet kokvarm i morgest og drømmene er tilbake :hilarious: I natt var vi på Røros og fant Eminem på en kafé på et loft der borte, han hadde bursdag så jeg rappet og sang sanger jeg fant opp i farta for han, det ble en suksess faktisk! Så nå lurer jeg på hvordan sangene var, for akkurat det husker jeg ikke :singing::hilarious:
Hahaha dauer, ser for meg at du står der og rapper for han :laughing001

Ahhh det var kjipt :shifty: Stopper du progesteron 12dpo eller?

Takk for håp til oss andre :Heartpink Lang ventetid de første dagene i dpo-land, men likevel blir det et raskt svar innen de neste 3 dagene :bored: Ugh gruer meg
Nei jeg stopper i dag. La bare tr komme så vi kan starte på neste pp! :hello2

Jaa veldig spennende dager for mange av dere! Krysser alt jeg har for at det blir en babystrek for deg :Heartpink

Back
Topp