♡ IKM Uke 25 ♡

10dpo i dag. Fikk første hintet om at det gikk rett vei i går, og i dag er det ingen tvil. Testene øker igjen. Og jeg er gravid :sad015 :Heartpink
Herreguuuud for en gledesnyhet! Har ikke vært her inne i dag, og tenkte «nå vil jeg inn her og begynne å se noen positive streker!» også kommer du med denne nydelige oppdateringen :shy::Heartpink Endelig!!

Spurte ChatGPT om tiden etter hormonspiral, alder osv, for jeg har så lite trua. Så sier den faktisk at vi egentlig ikke regnes som aktive prøvere før nå, først et halvt år etter spiralen :facepalm: Så har nå fremover 45-50% sjangs på kommende halvår.. :meh: Føler det var setback ass :depressed: Er så sur på at jeg ikke visste mer om spiralen..

Spurte ChatGPT om tiden etter hormonspiral, alder osv, for jeg har så lite trua. Så sier den faktisk at vi egentlig ikke regnes som aktive prøvere før nå, først et halvt år etter spiralen :facepalm: Så har nå fremover 45-50% sjangs på kommende halvår.. :meh: Føler det var setback ass :depressed: Er så sur på at jeg ikke visste mer om spiralen..
Åååh :arghh:

Det er bare statistikk, mange som er utenfor statistikken :) Tenk positivt nå! Blir Bebis nå :dummy1::dummy::Heartred

Må bare dele at jeg tok ut spiral i slutten av august i fjor, og ble gravid på tredje eggløsning etter uttak, så det er mulig. Var 39 år da :) Hold ut og ha trua!

Vedlegg

• IMG_1807.jpeg
    IMG_1807.jpeg
    1,8 MB · Visninger: 96
Back
Topp