Bkno0160060
Flørter med forumet
12dpoHvilken dpo er du?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
12dpoHvilken dpo er du?
Fikk svaaak positiv 12 dpo med første ogsåHvilken dpo er du?
Men har ikke testet med eggløsningstester så går bare ut ifra Flo appen, men ifølge andre apper kan jeg være 11 åHvilken dpo er du?
Ja okei, da vil jeg tro du er tidligere. Som regel får man en tydelig positiv på 12 dpo og ofte er svake kjemiske, men hvis du har fått det før på vellykkede graviditeter før så vil jeg tror de appene ikke har helt oversikt over eggløsningen din. Blir spennende å se hvordan den økerMen har ikke testet med eggløsningstester så går bare ut ifra Flo appen, men ifølge andre apper kan jeg være 11 å
De strekene der så jeg mye bedre enn de på forrige bildetTakk! Tok nye tester nå i morges, og de var veldig like igår kveld, men kan vell ikke regne med noe særlig økning på så kort tid.
Håper de utvikler seg, ser de godtTakk! Tok nye tester nå i morges, og de var veldig like igår kveld, men kan vell ikke regne med noe særlig økning på så kort tid.

Jeg å! Tok en fra babyplan og den var tydelig positivHåper de utvikler seg, ser de godt![]()

Oi den så jo veldig positiv ut! Så kjedelig daFikk falske positive med de,dessverre
Vis vedlegget 463054Vis vedlegget 463055Vis vedlegget 463056Vis vedlegget 463057Vis vedlegget 463058Vis vedlegget 463059
Ser ut som babystrek!Måtte jo ta en til, hehe så en strek etter tre min som står, også står d at man ikke skal lese av etter fem, følte den ble svakere etter d
Legger med bilde haha, men greier ikke være optimistisk før jeg faktisk har fått en skikkelig strek som blir