Våre tester

Dere som har hatt kjemiske, hvor lang tid tokk det før testene ble svakere? Klarer ikke helt å falle til ro med svake tester, selv om jeg ser flere får det. Burde kanskje ikke stresse sånn, svake streker blir jo ikke plutselig mye sterkere.
Mine økte aldri.. plutselig ble den helt svak og negativ og jeg startet å blø. 4+2

Mine økte aldri.. plutselig ble den helt svak og negativ og jeg startet å blø. 4+2
Da fortsetter jeg å krysse fingre og tær for videre utvikling. Tror det at jeg måtte gå over to uker for å få bekreftet MAen evt BO i fjor, har satt seg mer enn jeg har tenkt

Da fortsetter jeg å krysse fingre og tær for videre utvikling. Tror det at jeg måtte gå over to uker for å få bekreftet MAen evt BO i fjor, har satt seg mer enn jeg har tenkt
De skal øke :Heartred Skjønner deg kjempegodt, er skikkelig traumatisk å miste. Jeg mista 8+0 i juni 2024.. Sitter med en klump i magen nå :sorry:

Dere som har hatt kjemiske, hvor lang tid tokk det før testene ble svakere? Klarer ikke helt å falle til ro med svake tester, selv om jeg ser flere får det. Burde kanskje ikke stresse sånn, svake streker blir jo ikke plutselig mye sterkere.
Jeg hadde kjemisk 4+3 mellom barna, og testene gikk fort til blank

5+0
Siste test, og sier meg fornøyd. Spent på privat TUL om en måneds tid, og håper alt er som det skal :smiley-angelic001

Vedlegg

• IMG_5758.jpeg
    IMG_5758.jpeg
    314,6 KB · Visninger: 8
Tok mine to første søndag som var ca. 10 DPO og så en veldig tynn strek. Så tok jeg den digitale mandag morgen (11 DPO). Det var så rart for jeg har hatt skyggestrek før men synes disse så annerledes ut. Også har jeg hatt den digitale liggende i 2 år uten å bruke den, men følte så veldig at det var noe på gang og orket ikke stå og prøve å tyde en test en tidlig mandag morgen:hilarious:

Vedlegg

• IMG_4296.jpeg
    IMG_4296.jpeg
    189,2 KB · Visninger: 24
  • IMG_4276.jpeg
    IMG_4276.jpeg
    1 MB · Visninger: 24
  • IMG_4309.png
    IMG_4309.png
    656,4 KB · Visninger: 24
Synes urinen min er så lys om dagen, vet ikke om det er noen vits i å teste da. Evt se om morgenurinen/på natt er mørkere i morgen

Synes urinen min er så lys om dagen, vet ikke om det er noen vits i å teste da. Evt se om morgenurinen/på natt er mørkere i morgen
Min urin er også veldig lyst, selv om jeg ikke drikker mye på kvelden eller natten.

Back
Topp