Bøker

beibisen

Forelsket i forumet
♡Novemberhjerter 2025♡
Julemiraklene 2025
Hey, noen som har anbefalinger til noen fine svangerskapsbøker som dere liker? For både meg, men også til pappaen.

Tenker også å kjøpe meg sånn Min graviditets bok også, om det er noen som har en anbefaling der? Har sett på den fra organized elns. Men ser på kommentarer at det ikke er så mye plass til å ha med bilder osv

Synte denne tråen var bra. :Heartred

Jeg liker godt boken fra Organized og har også flere bøker fram dem.

Ellers andre bøker jeg har likt er "Mamma for første gang" (har god informasjon til pappa også) og "på vei" begge er fra samme forfatter Gro.

Eller har jeg lest en bok som heter "Hjerteforeldre" og den er kjempe flott. Må nok lese den en gang til. Den handler nok mest om barne oppdragelse.

Har du kommet over noen bøker selv?

Synte denne tråen var bra. :Heartred

Jeg liker godt boken fra Organized og har også flere bøker fram dem.

Ellers andre bøker jeg har likt er "Mamma for første gang" (har god informasjon til pappa også) og "på vei" begge er fra samme forfatter Gro.

Eller har jeg lest en bok som heter "Hjerteforeldre" og den er kjempe flott. Må nok lese den en gang til. Den handler nok mest om barne oppdragelse.

Har du kommet over noen bøker selv?
Foreløpig har jeg bare kjøpt meg den graviditetsboka fra organized, som jeg likte veldig godt!
Takker for gode tips, skal sjekke de ut :Heartpink

Noen som har tips til gode bøker på engelsk om barn/oppdragelse o.l.? Samboeren snakker begrenset norsk, så vi har hjemmespråk på engelsk. Tar gjerne også imot tips til bøker om tospråklige barn, dette er førstemann så føler vi har mye å lære :love017

Noen som har tips til gode bøker på engelsk om barn/oppdragelse o.l.? Samboeren snakker begrenset norsk, så vi har hjemmespråk på engelsk. Tar gjerne også imot tips til bøker om tospråklige barn, dette er førstemann så føler vi har mye å lære :love017
Boken jeg refererte til over Hjerteforelde er opprinnelig skrevet på engelsk. Den forfatteren har også mange andre gode bøker. Så det kan være vert og sjekke ut. Vi tenke nok også å lære barna opp i to språk. Norsk og engelsk. Gi gjerne beskjed om du finner en god bok på det. Vi venter også vårt første barn.

Boken jeg refererte til over Hjerteforelde er opprinnelig skrevet på engelsk. Den forfatteren har også mange andre gode bøker. Så det kan være vert og sjekke ut. Vi tenke nok også å lære barna opp i to språk. Norsk og engelsk. Gi gjerne beskjed om du finner en god bok på det. Vi venter også vårt første barn.
Takk for tips, det skal jeg sjekke ut! Skal si ifra om jeg finner en god bok, per nå leter jeg fortsatt :hilarious:

Takk for tips, det skal jeg sjekke ut! Skal si ifra om jeg finner en god bok, per nå leter jeg fortsatt :hilarious:
Jeg har nå lest en bok som heter Mirakelens tid fra Foreldre magi serien. Disse bøkener er oversatt til engelsk, men forfatteren er norsk og bokserien er opprinelig skrevet på norsk.

Boken er lettlest og har mange gode poenger og ting å tenke over. Jeg liker nok litt mer fakta baserte bøker, men denne var ei grei bok og ha lest. Tror ikke det blir en bok jeg leser igjen. Men trenger man en lettlest bok og ønsker tips fra en familiterpaut med mange års erfaring så er dette ei god bok.

Nå tenkte jeg og begyne på boken Baby guiden. Fikk denne anbefalt av min mor og søster. Dette skal vist være den beste boken om spedbarn og søvn. Og anbefales for både mødre og fedre.

Er det noen andre som har lest noen bøker som anbefales?

Back
Topp