♡ IKM Uke 25 ♡

Er så pessimistisk at samboeren ba meg skjerpe meg :hilarious: Men jeg synes selv at det er bedre å være innstilt på at det ikke kommer til å klaffe på minst 6 pp og heller bli positivt overrasket
Åå det klarer ikke jeg. Jeg er så veldig optimistisk som person, så selv når ting ikke klaffer så tar det så kort tid før jeg har lagt det fra meg. Blir så lett engasjert :smiley-ashamed004

Husker hvor slitsomt det var med den skuffelsen hver måned når vi prøvde på nr1 og jeg trodde det skulle gå fort, tærer veldig på psyken i lengden å alltid ha så store forhåpninger
Det kan jeg se for meg, måtte dere prøve lenge første gang? Vi har vært veldig heldige, det klaffet i PP1 med både nr.1 og nr.2. Nå er jeg i PP5 for å få nr.3 og jeg kjenner at det går veldig fint om dette tar lang tid siden vi allerede har 2 fine jenter. Men hadde det vært måned etter måned med prøving på nr.1 og 2 så hadde jeg nok ikke tatt det så bra.

Jeg har fått satt inn en flott liten blastocyst inn dag, og hoppet plutselig til 5dpo :) testedag om 10 dager. Men ryker nok kanskje på entret før den tid. Er bare så styrete med strek etter Ovitrelle. Og har egentlig ingen tro på at det skal funke nå heller.
Så herlig :love017 Gleder meg til du skal teste. Håper lille fester seg :Heartred

Åå det klarer ikke jeg. Jeg er så veldig optimistisk som person, så selv når ting ikke klaffer så tar det så kort tid før jeg har lagt det fra meg. Blir så lett engasjert :smiley-ashamed004
Hadde jeg klart å legge det fra meg så hadde jeg vært positiv, men blir så opphengt i det at det er lettere å bare være negativ :facepalm:

Det kan jeg se for meg, måtte dere prøve lenge første gang? Vi har vært veldig heldige, det klaffet i PP1 med både nr.1 og nr.2. Nå er jeg i PP5 for å få nr.3 og jeg kjenner at det går veldig fint om dette tar lang tid siden vi allerede har 2 fine jenter. Men hadde det vært måned etter måned med prøving på nr.1 og 2 så hadde jeg nok ikke tatt det så bra.
Tok ett år, var to måneder ifra ivf når det til slutt klaffet. Gikk inn med en så stor tro på at det skulle gå fort så når det drøyde ble det ganske tung. Trøster meg også denne gangen med at jeg vet at det går til slutt og at vi i hvert fall har 1! Det gjør jo at dagene flyr og at jeg ikke får muligheten til å bruke så mye tid og energi som jeg gjorde første gang! Så det er veldig deilig:happy:

Tok ett år, var to måneder ifra ivf når det til slutt klaffet. Gikk inn med en så stor tro på at det skulle gå fort så når det drøyde ble det ganske tung. Trøster meg også denne gangen med at jeg vet at det går til slutt og at vi i hvert fall har 1! Det gjør jo at dagene flyr og at jeg ikke får muligheten til å bruke så mye tid og energi som jeg gjorde første gang! Så det er veldig deilig:happy:
Jeg krysser fingrene for at det klaffer om ikke så lenge for deg :Heartpink

Det sank litt igjen... Så noe kluss er det tydeligvis denne pp. Jeg kjenner at jeg ikke orker flere aksjer, så får nok satse på april evnt :shy: opp kl 05.15 imorgen, på farta hele dagen. Så får ikke testet noe imorgen :arghh:

Vedlegg

• PXL_20250610_174526941.jpg
    PXL_20250610_174526941.jpg
    562,8 KB · Visninger: 28
Det sank litt igjen... Så noe kluss er det tydeligvis denne pp. Jeg kjenner at jeg ikke orker flere aksjer, så får nok satse på april evnt :shy: opp kl 05.15 imorgen, på farta hele dagen. Så får ikke testet noe imorgen :arghh:
Ahh ikkesant, man prøver jo å være litt i forkant, for det er jo større sjans med en del aksjer i dagene før EL, liksom, men risikoen er jo at man ligger på seg gnagsår en viss plass til når egget løsner :chicken: :laughing001

Ser ut til at EL fremdeles lar vente på seg. Lureøkning :shifty:

Vis vedlegget 462390
Neiii så dårlig gjort :depressed: Er dere flinke til å spare på aksjene til du får positiv eller bruker dere dere opp i forkant/i ventetiden? Nå bruker vi concieve plus tuber, og det er jo bare 8 stk. i tuben, så hvert ligg er jo dyrt også vettu :arghh: Jeg vet ikke en gang om LH har sunket, da jeg gikk tom for EL-tester... Men tar en siste runde nå i kveld/natt tror jeg :meh:

Ja blir spennende å se hvor lenge den varer. Har jo liggi på 5-6 i noen dager allerede, så regner med at den 8+ toppen min ikke blir 3 dager lang denne gangen. Men TR begynner å nærme seg mer og mer ferieplanene mine i slutten av august da haha. Hvis jeg ikke blir gravid og slipper unna selvfølgelig, da spiller det jo ingen rolle :smiley-ashamed004 Får se om du tar følge til Uke 26 eller om du får bli her snart da :)
Håååper selvsagt på graviditeeeet :happy:

Denne pp's peak, rekker ikke å teste noe mer idag, så får si meg fornøyd med det. Og gubben fikk meg med på aksjer igår kveld likevel :angelic:
Åhh hurraa :happy093.Jeg vet du er sliten i håpet denne PP, men vi heier på egget her :happy: Godt å vite at man har litt svømmere til hun kommer :sign17 :Heartpink

Neiii så dårlig gjort :depressed: Er dere flinke til å spare på aksjene til du får positiv eller bruker dere dere opp i forkant/i ventetiden? Nå bruker vi concieve plus tuber, og det er jo bare 8 stk. i tuben, så hvert ligg er jo dyrt også vettu :arghh: Jeg vet ikke en gang om LH har sunket, da jeg gikk tom for EL-tester... Men tar en siste runde nå i kveld/natt tror jeg :meh:
Ja vi er vel egentlig sånn høvelig flink. Pleier å begynne når jeg antar økning, slik at det kan ligge noen klar å vente på egget også :happy: fungerer de bra, de der Concieve Plus tubene? Satser på at det var nok, og at du slipper å tenke på det no mer :shy:

Aiai har nå liggi på topp i 12 timer, så spørs om EL blir i morgen eller på fredag. Streken var egentlig sterkere i dag enn i går, men appen drev og ga den 9,5 som score (skulle sikkert hatt sånn 12 hvis det var mulig). Fredag reiser jeg offshore, men det viktigste er jo å ha fått inn noen svømmere på forhånd. Og på forhånd har det blitt mye av denne gangen siden jeg hadde en feilet EL i helgen :hilarious: Dette ble jo en lang peak allikevel! Men TR blir jo 24. eller 25., så jeg kan settes på "Byttet gruppe" nå :sorry:

Screenshot_20250611_080718_SmileReader.jpg

Back
Topp