Blomsterpike94
Forelsket i forumet
Krysser fingrene for deg! Oppdater gjerneJa den var veldig lik, men ble ikke optimal urin pga våkenatt med mini, skal ta digital tidligtest imorgen!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Krysser fingrene for deg! Oppdater gjerneJa den var veldig lik, men ble ikke optimal urin pga våkenatt med mini, skal ta digital tidligtest imorgen!
Skal prøve på d, har ikke kjempemye håp kjenner jeg:/ men oppdater du å om du ønsker!Krysser fingrene for deg! Oppdater gjerne![]()
4 dpo bare, har hatt spontanabort og kjemisk siden februar, så har fått progestron for å hjelpe slimhinnen, men har lite håpSkal prøve på d, har ikke kjempemye håp kjenner jeg:/ men oppdater du å om du ønsker!

Ikke positiv digital så får bare håpe på best syklus4 dpo bare, har hatt spontanabort og kjemisk siden februar, så har fått progestron for å hjelpe slimhinnen, men har lite håpå det er så lenge til jeg kan teste
![]()
Neste*Ikke positiv digital så får bare håpe på best syklus
Det var veldig dumt, lykke tilIkke positiv digital så får bare håpe på best syklus

Hvordan gikk d med deg?Det var veldig dumt, lykke til![]()
Over i ny venting, 3 dpo i dagHvordan gikk d med deg?
8-10 dpo, svak positiv, men tør ikke håpe siden sist, tatt 6 tester i dag, ser noe på alleOver i ny venting, 3 dpo i dagsakte men sikkert! Og med deg?
Her er noen av de hehe, den siste jeg tok var hakket tydeligere men den mista jeg i vasken før jeg fikk tatt bildeFå se bilde
Syns dessverre disse ser negative ut (flytende fargestoff kan gi et lite hint av skygge, men ser hvitt ut der en strek burde vært rosa) men håper virkelig jeg tar feil!Her er noen av de hehe, den siste jeg tok var hakket tydeligere men den mista jeg i vasken før jeg fikk tatt bilde

Ååå, trodde bare siden alle jeg tok i dag, men ikke igår at d var noe. Er tydeligere i virkeligheten enn på bilde, men får bare håpe at d blir noe mer de nærmeste dagene, på den i kveld følte jeg at jeg kunne se noe med en gangSyns dessverre disse ser negative ut (flytende fargestoff kan gi et lite hint av skygge, men ser hvitt ut der en strek burde vært rosa) men håper virkelig jeg tar feil!![]()
Føler jeg kan skimte noe, men det er enda tidlig, så de bør bli sterkere dag for dagÅåå, trodde bare siden alle jeg tok i dag, men ikke igår at d var noe. Er tydeligere i virkeligheten enn på bilde, men får bare håpe at d blir noe mer de nærmeste dagene, på den i kveld følte jeg at jeg kunne se noe med en gang

Tatt test nå i ettermiddagFøler jeg kan skimte noe, men det er enda tidlig, så de bør bli sterkere dag for dag![]()
Vanskelig å se. De tørre har en rar strek? Og den våte er negativ? Er det metode test? De er isåfall veldig dårlige og tar lang tid før de gir utslag. Ville gått for babyplan eller make sureTatt test nå i ettermiddag
De er ganske klare positive, men er metode ja. Fikk en strek med en gang som er rosa, og den er d nå å som den har tørka. Er tatt med ganske utvanna urinVanskelig å se. De tørre har en rar strek? Og den våte er negativ? Er det metode test? De er isåfall veldig dårlige og tar lang tid før de gir utslag. Ville gått for babyplan eller make sure
Så bra da! Synes ikke så godt på bildet. GratulererDe er ganske klare positive, men er metode ja. Fikk en strek med en gang som er rosa, og den er d nå å som den har tørka. Er tatt med ganske utvanna urin
Takk! Tok nye tester nå i morges, og de var veldig like igår kveld, men kan vell ikke regne med noe særlig økning på så kort tid.Så bra da! Synes ikke så godt på bildet. Gratulerer![]()
Hvilken dpo er du?Takk! Tok nye tester nå i morges, og de var veldig like igår kveld, men kan vell ikke regne med noe særlig økning på så kort tid