Så artig å se at testen har blitt negativ bare et døgn senere. Kroppen er virkelig amazing. Måtte det være gullegget!CD 18 - the big O day?
I dag må det vel være eggslipp? Litt stressa for at kroppen ikke klarte det denne gangen heller, men testene har jo vært mye mer positive denne gangen! Og siste jeg tok i dag hadde sunket betraktelig. Jeg krysser fingrene, og setter el i dag
Tror ikke det har sluppet helt enda, for smertene er der fremdeles.. Men kanskje de henger litt i etter el?
Jeg er hvertfall fremdeles positiv! Og det er søren meg ikke likt megEr i godt humør, har overskudd til vesla, og ikke irritert fordi jeg nettopp måte bruke over 8000kr hos optiker. Det siste der vil nok begynne å irritere meg straks dette humøret svinger over i PMS
Prøver på å få lagt inn siste aksjene i dag! XXX
Vis vedlegget 461661
Så gøy!! Da ligger vi helt likt! Bare at jeg er lengre i syklus enn deg, uten at jeg vet hva det betyr for noe![]()
Jeg og føler meg veldig positiv. Er det sånn andre folk har det til vanlig?
Ja, tenk, det er faktisk ganske artig!
Tester igjen i morra, er min like negativ som din i dag, så sier jeg meg fornøyd. Flaut å si, men jeg har brukt 27 EL tester denne syklusen.Sist jeg hadde EL på CD18 opplevde jeg ingen forskjell annet enn at jeg gikk og venta på EL noe som i seg selv vært stressende.
Heldigvis er det feriepenger rett rundt hjørnet

Er i godt humør, har overskudd til vesla, og ikke irritert fordi jeg nettopp måte bruke over 8000kr hos optiker. Det siste der vil nok begynne å irritere meg straks dette humøret svinger over i PMS 
.
Og nei, temper ikke foreløpig. Ikke sant! De ømme smertene jeg hadde er i det minste borte i dag, kun litt stikking igjen. Kun øm om jeg trykker. Da er det bare å vente i spenning! Se hva som dukker opp, evt ikke dukker opp 
eller som mannen min sier «den gale perioden»
Hvordan gikk MR'n?

Med mindre TR kommer på en alt for tidlig visitt. Men det skjer ikke, selvfølgelig!