Våre tester

Okei, jeg tok en ny nå, med morgenurin, og jeg begynner å stresse litt nå ja. Må ta en ny med 2.urin :confused:
Vis vedlegget 462118
Skjønner du blir stressa - men her har jeg også fått ymse streker avhengig av tidspunkt på døgnet, hvor mye jeg har drukket osv!
Ser du har tatt ny test med babyplan, og der ser jo streken fin ut.
Krysser fingrene for at de øker! :Heartred

Dagens test 15dpo/4+1 på nøye utvalgt urin :hilarious:
Som andre her opplever så får jeg også svakere strek på utvannet urin, så prøver kun å teste på konsentrert nok så jeg ikke blir stressa over manglende økning. Stopper nok å teste når jeg har brukt opp de siste testene, også får jeg vendte tålmodig på UL 8+6 og håpe alt ser bra ut der :Heartred

Vedlegg

• IMG_5731.jpeg
    IMG_5731.jpeg
    199,5 KB · Visninger: 50
  • IMG_5732.jpeg
    IMG_5732.jpeg
    313,8 KB · Visninger: 50
Okei, nå puster jeg litt lettet ut. Vært så stressa at jeg har hatt litt vondt nederst i magen, så om det kommer fra stress eller at noe skjer eller noe helt annet vites ikke. Her er de testene jeg tok nå, en make sure og en babyplan, 13 DPO. Vis vedlegget 462153Vis vedlegget 462152
Så fine tester :love017 Har du vært mye på do i natt feks, så kan det være grunnen til at den før i dag ble sånn som den ble. Jeg hadde en liten samtale med ChatGPT om mine egne nå

Så fine tester :love017 Har du vært mye på do i natt feks, så kan det være grunnen til at den før i dag ble sånn som den ble. Jeg hadde en liten samtale med ChatGPT om mine egne nå
Ikke vært på do i natt, så aner ikke. Føler jeg fortsatt er litt bekymret med litt småvondt nederst i magen på venstre side

Ikke vært på do i natt, så aner ikke. Føler jeg fortsatt er litt bekymret med litt småvondt nederst i magen på venstre side
Vet du, jeg har det samme.. Krisemaksimerer det og blir så redd for EXU, har bare 1 eggleder igjen og det er på den siden. Vet at det garantert ikke er det, men skal få legen til å henvise meg for en UL sjekk. også skal jeg ta blodprøve på tirsdag. Kanskje du skal gjøre det samme? Om du er engstelig.

Vet du, jeg har det samme.. Krisemaksimerer det og blir så redd for EXU, har bare 1 eggleder igjen og det er på den siden. Vet at det garantert ikke er det, men skal få legen til å henvise meg for en UL sjekk. også skal jeg ta blodprøve på tirsdag. Kanskje du skal gjøre det samme? Om du er engstelig.
Jeg tenker å høre om jeg kan komme å ta blodprøve på tirsdag hvis testene fortsette å øke litt. Så dette blir en spennende helg!
Ja men forstår engstelsen din godt! Så veldig greit å få til en ultralyd for å få avkreftet EXU :Heartred

Krysser også fingrene for at alt er bra og at testene fortsetter å stige hos dere. :Heartpink
Jeg var også livredd da jeg fikk svake tester i begynnelsen. De ble egentlig aldri kjempesterke synes jeg, så jeg sluttet å teste. Tar digitale nå (tatt to som har vist 1-2 og 2-3), og er veldig spent på neste som jeg først får tatt 6+3 pga reise. Håper på 3+ :Heartpink
Her er mine tester, som også var svake til å begynne med. :)
IMG_2064.jpeg

Krysser også fingrene for at alt er bra og at testene fortsetter å stige hos dere. :Heartpink
Jeg var også livredd da jeg fikk svake tester i begynnelsen. De ble egentlig aldri kjempesterke synes jeg, så jeg sluttet å teste. Tar digitale nå (tatt to som har vist 1-2 og 2-3), og er veldig spent på neste som jeg først får tatt 6+3 pga reise. Håper på 3+ :Heartpink
Vis vedlegget 462157
Når fikk du 2-3?

Vis vedlegget 462157
Hvilket batchnummer var det på testene? Uansett, hurra for at de digitale viser god stigning :woot: :Heartred

Back
Topp