Håper det ikke bare er meg som er testetøs 
Så er det kanskje bedre å legge opp her enn å spamme IKM gruppen.
Fyr løs!

Så er det kanskje bedre å legge opp her enn å spamme IKM gruppen.
Fyr løs!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Du er på ingen måte alene om å fortsette å testeMine tester fra i gåraldri hatt så klare streker før. 5+6 i dag. Er det bare jeg som fortsetter og teste i ny og ned?
Vis vedlegget 461885

Her er et bilde til. Kanskje man ser streken litt tydeligere her, ignorer hårene ser jeg må tørke støvFørste gang jeg skriver her er skummelt men tenkte jeg kunne slenge meg på. Er det bare meg eller er det en veldig svak strek her? Jeg er veldig usikker på dpo men antar at jeg er 5-6 dpo så er veldig tidlig men klarte ikke holde meg lenger fra å teste.
Ser antydning til noe her, og på det første bilde du la ut! Spennende!Her er et bilde til. Kanskje man ser streken litt tydeligere her, ignorer hårene ser jeg må tørke støv
Du må la testen bli helt ferdig, er fortsatt masse fargestoff som ikke har trekt seg opp. Hvordan er testen nå?Første gang jeg skriver her er skummelt men tenkte jeg kunne slenge meg på. Er det bare meg eller er det en veldig svak strek her? Jeg er veldig usikker på dpo men antar at jeg er 5-6 dpo så er veldig tidlig men klarte ikke holde meg lenger fra å teste.
Ser godt streken(er den rosa) og den er veldig tydelig, men er du gravid så må du være lenger en 5-6 DPO. For egget fester seg fra 6 DPO til 10 DPODu må la testen bli helt ferdig, er fortsatt masse fargestoff som ikke har trekt seg opp. Hvordan er testen nå?
Ja jeg tok det bildet før testen var ferdig ser jeg, her er bilde av testen nå. Synes fortsatt jeg ser en svak strek eller hva tenker du?
Ser godt streken(er den rosa) og den er veldig tydelig, men er du gravid så må du være lenger en 5-6 DPO. For egget fester seg fra 6 DPO til 10 DPO![]()
Ikke sant, det kan fort skjeStreken er rosa ja Det kan godt være at jeg har tatt feil av eggløsning da jeg er veldig usikker på når den var. Har uregelmessig syklus så ikke alltid godt å vite når eggløsning er.

Ikke sant, det kan fort skjeNår hadde du mensen sist? Tenker at det må være baby strek
![]()
Så mange kan ha EL fra CD 10 og det var 21 Mai for din del, så du har hatt EL en gang fra 20 Mai og fremoverSå gøy! Forrige mensen var 11. mai![]()
Så mange kan ha EL fra CD 10 og det var 21 Mai for din del, så du har hatt EL en gang fra 20 Mai og fremoverTenker også at du mest sannsynlig hadde på CD 12-13 som er 22-23 mai og da er du ca 11-12 DPO som meg
Håper jeg har telt riktig nå.. hehe