Infeksjon etter uttak??

Husvask

Forelsket i forumet
Fastelavnsbollene 2026
Helt idiotisk spm sikkert, men må bare lufte det for dere..forje helg ryddet jeg I hagen. Ble oppskrapet på armen. Fikk et langt risp, men ikke noen "case"..

Var på uttak for to dager siden som ble totalfrys pga overstimulering..
Igår begynte såret på armen å klø... Den er nå stort, rødt og varmt... Har prøve Zyrtec uten at det hjelper.
Er det mulig at det hele bunner ned I en infeksjon etter uttaket?? Eller??

Gådd opp 4kg siden uttaket for to dager siden om det er relevant...
Helt idiotisk spm sikkert, men må bare lufte det for dere..forje helg ryddet jeg I hagen. Ble oppskrapet på armen. Fikk et langt risp, men ikke noen "case"..

Igår begynte såret på armen å klø... Den er nå stort, rødt og varmt... Har prøve Zyrtec uten at det hjelper.

Ville ha sjekket det opp med legen. Blir det verre, ring legevakt. Kan være oppsamling av vann i buken om du har gått opp i vekt på kort tid.

17 mai imorgen derfor ville jeg heller høre med dere.... Bor langt borte leger osv...

Har tenkt til nå at mage som er oppblåst(som om jeg er høygravid) osv vil gå over.... Men at jeg blir rød og infisert på armen gjør at jeg blir usikker på om det kan være noe mere enn en "normal" overstimulering.
Har kraftig ubehag, men når det går over til smerter så er det kortvarig og noe jeg kan håndtere...

17 mai imorgen derfor ville jeg heller høre med dere.... Bor langt borte leger osv...
Vet ikke om såret ditt har noe å si. Kan være infeksjon i såret? Man får dårligere immunforsvar etter en operasjon. Kroppen skal lege det innvendig og utvendig. Men allmentilstand avgjør hvor alvorlig det som oftest

Jeg tror du har infeksjon i armen, og at det ikke har sammenheng med uttak og overstimulering. Har du feber?

Det er økt infeksjonsrisiko ved overstimulering, som det høres ut som du har. Enig i at det høres ut som det er en infeksjon i armen. Jeg ville fått en legevurdering på dette både pga. OHSS-symptomene i seg selv og infeksjonen, selv om jeg skjønner det er upraktisk mtp. helligdag og langt unna.

Det er økt infeksjonsrisiko ved overstimulering, som det høres ut som du har. Enig i at det høres ut som det er en infeksjon i armen. Jeg ville fått en legevurdering på dette både pga. OHSS-symptomene i seg selv og infeksjonen, selv om jeg skjønner det er upraktisk mtp. helligdag og langt unna.
Da bekrefter du min "worst case".. Men da ser jeg an til imorgen.. Er det ikke bedre kan jeg kontakte lege etter barnetoget

Back
Topp