Bkno0160060

Flørter med forumet
Vi har prøvd å bli gravide siden desember 2024 og denne syklusen la vi inn litt ekstra innsats, men jeg er usikker på eggløsning, enten var d 1 mai (da hadde jeg mye gjennomsiktig klissete utflod) eller 3 mai som Flo sier.
Fikk denne graviditetstesten i dag, tok bilde etter ca 3 min, og føler jeg ser en svak strek, så gikk vi på en handletur og når vi kom hjem ser testen slik ut, kanskje dere ikke kan se men både meg og mannen min kan se en svaaak strek. Følte streken forsvant litt etter 6-7 min, men ser den jo igjen nå. jeg er jo enten 7 eller 9 dpo
Første bilde er etter ca 3 min og andre etter flere timer.

Vedlegg

• IMG_1320.jpeg
    IMG_1320.jpeg
    1,8 MB · Visninger: 273
Vi har prøvd å bli gravide siden desember 2024 og denne syklusen la vi inn litt ekstra innsats, men jeg er usikker på eggløsning, enten var d 1 mai (da hadde jeg mye gjennomsiktig klissete utflod) eller 3 mai som Flo sier.
Fikk denne graviditetstesten i dag, tok bilde etter ca 3 min, og føler jeg ser en svak strek, så gikk vi på en handletur og når vi kom hjem ser testen slik ut, kanskje dere ikke kan se men både meg og mannen min kan se en svaaak strek. Følte streken forsvant litt etter 6-7 min, men ser den jo igjen nå. jeg er jo enten 7 eller 9 dpo
Ser bare ett bilde, men jeg ser streken. Men bildet ser veldig redigert ut og det ser ikke ut som om fargen trakk ordentlig opp. Det har jeg ikke opplevd med disse. Hadde du testen for lenge nedi urinen evt?
Kan godt være det er reell strek altså, men sånn så min ut i dag tidlig for sammenligning. IMG_7025.jpeg

Ser bare ett bilde, men jeg ser streken. Men bildet ser veldig redigert ut og det ser ikke ut som om fargen trakk ordentlig opp. Det har jeg ikke opplevd med disse. Hadde du testen for lenge nedi urinen evt?
Kan godt være det er reell strek altså, men sånn så min ut i dag tidlig for sammenligning. Vis vedlegget 460196
Fikk ikke lagt d til for står filen er for stor, er jo tidlig så håper på sterkere og en sikrere strek imorgen tidlig:) gratulerer med positiv test

Fikk ikke lagt d til for står filen er for stor, er jo tidlig så håper på sterkere og en sikrere strek imorgen tidlig:) gratulerer med positiv test
Du kan croppe bildet så går det :)
Takk, krysser fingrene for sterkere strek i morgen for deg også!

Fikk d til nå ja! Vet ikke om du ser d, men det er en anelse av en skygge, vurderer å ta en nå ikveld, vakselig å holde seg
Tja, vanskelig å si om det er en skygge eller om jeg bare ser feltet der det skal komme strek. Men krysser fingrene for strek!

Tja, vanskelig å si om det er en skygge eller om jeg bare ser feltet der det skal komme strek. Men krysser fingrene for strek!
Måtte jo ta en til, hehe så en strek etter tre min som står, også står d at man ikke skal lese av etter fem, følte den ble svakere etter d
Legger med bilde haha, men greier ikke være optimistisk før jeg faktisk har fått en skikkelig strek som blir

Vedlegg

• IMG_1336.jpeg
    IMG_1336.jpeg
    1,2 MB · Visninger: 227
Måtte jo ta en til, hehe så en strek etter tre min som står, også står d at man ikke skal lese av etter fem, følte den ble svakere etter d
Legger med bilde haha, men greier ikke være optimistisk før jeg faktisk har fått en skikkelig strek som blir
Syntes denne var mye tydeligere! Tenker det er babystrek altså :love017

Syntes denne var mye tydeligere! Tenker det er babystrek altså :love017
Ble ikke så mye klokere, den ene testen var ødelagt så da hadde jeg bare en igjen, og hadde selvfølgelig kastet tisset så d ble tatt på en liten skvett (sorry hvis d blir for mye info) og følte jeg såååvidt så en strek med en gang man kunne lese av, men nå etter en time er det en strek der. Ble så lei meg heh, vet ikke om d r at jeg ikke fikk tatt d med «riktig» urin eller om d bare r at jeg egt ikke r gravid

Vedlegg

• IMG_1361.jpeg
    IMG_1361.jpeg
    270,9 KB · Visninger: 137
  • IMG_1360.jpeg
    IMG_1360.jpeg
    1,6 MB · Visninger: 130
Ble ikke så mye klokere, den ene testen var ødelagt så da hadde jeg bare en igjen, og hadde selvfølgelig kastet tisset så d ble tatt på en liten skvett (sorry hvis d blir for mye info) og følte jeg såååvidt så en strek med en gang man kunne lese av, men nå etter en time er det en strek der. Ble så lei meg heh, vet ikke om d r at jeg ikke fikk tatt d med «riktig» urin eller om d bare r at jeg egt ikke r gravid
Streken etter en time ville jeg ikke sett så mye på. Jeg får også skygger der etter fristen, spesielt med tidligtester.
Det er vanskelig å si hva som skjer her. Hvis det er veldig tidlig kan urinkonsentrasjonen ha mye å si. Men det burde kanskje kommet en strek hvis det var noe der i går. Kjedelig å vente, men du må nesten bare ta tiden til hjelp og se om det utvikler seg til noe

Ja da er det jo ganske tidlig :p jeg har heller ikke fått før 9-10 dpo tidligst! Håper på strek for deg! Jeg er 3dpo i dag, skal prøøøve å vente til 10dpo
D r absolutt ikke lett, 10dpo i dag og følte jeg kunne skimte en skygge av noe på 25 testene til makesure, men ikke noe å ta bilde av:/ mister alltid litt håpet på denne tiden, igår var cb digital tidligtest negativ

D r absolutt ikke lett, 10dpo i dag og følte jeg kunne skimte en skygge av noe på 25 testene til makesure, men ikke noe å ta bilde av:/ mister alltid litt håpet på denne tiden, igår var cb digital tidligtest negativ
jaa.. jeg er helt likt selv, men de krever jo mer, så er absolutt håp ett par dager til :Heartred

Huff, d r en litt tung periode. Krysser fingrene for oss begge! Følte jeg kunne skimte noe på testen min nå ikveld, men er nok bare meg som ønskenker
Jaa det er det, å vanskelig å ikke tenke på merker jeg iallefall.. men prøver å ha planer å leve litt i dpo tiden :Heartred jeg føøøøler jeg skimter noe, men jeg har tidenes strek syn! Tatt ny?

Back
Topp