Litt uklart bilde, men synes jeg ser!Ser dere også en tynn strek?

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Litt uklart bilde, men synes jeg ser!Ser dere også en tynn strek?

Litt uklart bilde, men synes jeg ser!![]()
Hurra, så fantastisk! Gratulerer så myeNå kan jeg visst tro på det!Samboeren min kunne hvertfall forstå den digitale
Vis vedlegget 460139
For en vill følelse! Er nok implantasjonsblødning jeg har hatt det siste døgnet ca
Får håpe frøet sitter til termin![]()

Jeg fikk også «mensen» en gang plutselig fire dager for tidlig på 11 dpo, og tok ikke noen tester. Blødde i syv dager, og først etter to uker tok jeg en ny test etter å ha kjent litt på kvalmen. Da testet jeg brått veldig positivt!Skulle holde meg så lenge som mulig og ikke teste før IKM på fredag. Men her kom TR i dag 10DPO, så da slapp jeg det
Lykke til dere andre, håper på mange positive tester denne uken!

Ingen strek i dag, men føler jeg har symptomer på graviditet… ømme bryst, føles tyngre og større, murringer i nedre del av magen… rart at det var strek i går og ikke i dag..
Tror jeg venter noen dager til, i tilfellet EL har vært forsinket! Har bare én test igjen, og tenkte det hadde vært gøy og ev. få positiv test 17. mai
Klarer man å vente en hel uke da?!Da er du helten min! Megaspennende, dette! Lykke tilIkke mensen, men tør ikke testeTror jeg venter noen dager til, i tilfellet EL har vært forsinket! Har bare én test igjen, og tenkte det hadde vært gøy og ev. få positiv test 17. mai
Klarer man å vente en hel uke da?!

Så spennende!Ikke mensen, men tør ikke testeTror jeg venter noen dager til, i tilfellet EL har vært forsinket! Har bare én test igjen, og tenkte det hadde vært gøy og ev. få positiv test 17. mai
Klarer man å vente en hel uke da?!

Ingen TR her enda, syklus stabilert seg på 24 dager hvis den kommer i dag. Klokken min sier at den kommer i morgen.Siste dagen i uka vår har kommet. Foreløpig har vi ikke hatt helt hellet med oss, men fortsatt mulighet for positivt test for flere.![]()
Hvordan går det med dere som gjenstår? Si ifra hvis jeg skal flytte noen på listen![]()
Ønsker alle sammen en god søndag, og masse lykke til i neste pp for de som ikke ble gravide denne runden.![]()
Haha, søt du er! Jaaa, veldig spennende!Da er du helten min! Megaspennende, dette! Lykke til![]()

Hihi, jaaa! Fremdeles ingen TR.. HjelpesSå spennende!![]()
Spennende! Bare 5,5 døgn til test 
Skjønner ikke at du klarer å vente! Det er imponerendeHihi, jaaa! Fremdeles ingen TR.. HjelpesSpennende! Bare 5,5 døgn til test
![]()