Nukis
Forumet er livet
Februarhjertene2017
Marsboerne2017
August 2018
Marsboerne 2023
Aprilspirene 2023
Julemiraklene 2025
Samme herI følge denne så bli det jente. Jeg har 3 gutter fra før så det hadde vært en drøm for meg![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Samme herI følge denne så bli det jente. Jeg har 3 gutter fra før så det hadde vært en drøm for meg![]()

Du skal beregne etter måneden du hadde ELIngen barn fra før, men ifølge denne skal jeg få gutt!
Har jo foreløpig termin etter syklus tidlig i desember, spennende om den blir satt frem på ordinær ultralyd. Blir det i november skal jeg få jente i følge kartet![]()
Nå er jeg veldig nybegynner, men hva er EL?Du skal beregne etter måneden du hadde EL![]()
Ah, leste mer nøye på siden nå! Da er det jente fødekartet sierNå er jeg veldig nybegynner, men hva er EL?
Du skal beregne etter måneden du hadde EL![]()

Eggløsning = unnfangelsestidspunktNå er jeg veldig nybegynner, men hva er EL?
Hehe! Når jeg tenkte meg litt om og faktisk leste artikkelen før kartet kom opp, så fikk jeg åpenbaringen og forsto forkortelsenEggløsning = unnfangelsestidspunkt![]()
hjernen er ikke helt påkoblet om dagen
Du er ikke alene! Føler meg heeelt bortkommetHehe! Når jeg tenkte meg litt om og faktisk leste artikkelen før kartet kom opp, så fikk jeg åpenbaringen og forsto forkortelsenhjernen er ikke helt påkoblet om dagen
![]()

Her snakkes det i kryss, ord bytter plasseringer og ting blir glemtDu er ikke alene! Føler meg heeelt bortkommet![]()
godt man ikke er alene!Fått vite kjønn på ultralyd?Stemte her med jente hos meg hihi
Nipt testFått vite kjønn på ultralyd?
Tenkte på det samme haha, hadde vært veldig merkelig om alle dine var jente og alle mine gutterLurer på hvordan denne blir med fryseforsøk IVF? Embryo ble jo 'unnfanget' i januar da det ble frosset ned, for så å settes inn i aprilBegge måneder sier jente da, så får vi se!