Testetråd

I dag fikk jeg 《ikke gravid》 på clear blue med ukeindikator.
Hadde trent, drukket mye vann. Og det var heller ikke da med morgen urin.
Kan jeg fortsatt likevel tørre å tenke jeg er gravid etter veldig svak positiv rfsu i går? Eller er det ikke håp mer? Er forresten 4+2

Legger med testen fra i går
Den kan jo sikkert vise falsk negativ, men den skal slå ut ved så lite som 10 i hcg, så høres litt rart ut når du er 4+2… Ville sjekket strimmeltest i tillegg i dag kanskje. Håper det ordner seg!

Kan jeg fortsatt likevel tørre å tenke jeg er gravid etter veldig svak positiv rfsu i går? Eller er det ikke håp mer? Er forresten 4+2

Ville prøvd en annen test. Den digitale var treg med å vise positiv for meg denne gangen selv om alle andre tester var tydelig positiv så stod det ikke gravid på den. Håper det går bra for deg ❤️

Den er gratis altså :) Ja, synes det hjelper med litt AI når man er så besatt som meg :hilarious: Men rimelig lei testekjøret nå, så ønsker meg en 3+ snarest!
Trodde det bare var meg som var tullete nok til å legge de inn på eggløsningsttester :hilarious: Men veldig greit å se at tallene øker❤️

Hmm, jeg ville tatt en ny test med morgen urin i morgen tidlig. Kanskje den ikke fanger opp hcg under en viss mengde? Sikkert noen av de andre på forumet som har mer kunnskap om dette… Krysser fingrene for deg!❤️

Trodde det bare var meg som var tullete nok til å legge de inn på eggløsningsttester :hilarious: Men veldig greit å se at tallene øker❤️
Hehe nei, men er det egentlig så tullete? :scratch Er jo akkurat samme prinsippet, vi vil ha teststreken sterkere enn kontrollstreken :)

Hehe nei, men er det egentlig så tullete? :scratch Er jo akkurat samme prinsippet, vi vil ha teststreken sterkere enn kontrollstreken :)
Nei, vi er bare meget smarte :hilarious: :Heartpink Jeg har ikke testet siden lørdag... kanskje om et par dager. Venter sånn på HCG svarene :bag: må evt. Ringe legekontoret men det rekker jeg ikke i dag når jeg er på jobb.

Nei, vi er bare meget smarte :hilarious: :Heartpink Jeg har ikke testet siden lørdag... kanskje om et par dager. Venter sånn på HCG svarene :bag: må evt. Ringe legekontoret men det rekker jeg ikke i dag når jeg er på jobb.
Ja, jeg går på veggen snart selv. Det kom jo kl 9 sist :arghh: Dette er dagen for skuffelser tydeligvis o_O

Måtte ringe legekontoret to slutt, og joda, HCG’en lå der! Fra 190 til 407, sjekket med nøyaktig 48 timers mellomrom :joyful: Hurra!!!! :Heartred Nå gjenstår bare den dumme 3+ :hilarious:

Last edited:
Måtte ringe legekontoret to slutt, og joda, HCG’en lå der! Fra 190 til 407, sjekket med nøyaktig 48 timers mellomrom :joyful: Hurra!!!! :Heartred Nå gjenstår bare den dumme 3+ :hilarious:
Så bra❤️❤️ For mye folk rundt meg til at jeg kan ringe fra jobb :bag:

23DPO/5+2

Syntes testen i dag var så sterk, så prøvde meg på en ukesindikator 1 dag før utregningen min. Neida, fortsatt 2-3, så gikk på en smell jeg og :laughing002 Får se om jeg tør å ta ny i morgen :shy: Hadde trengt den oppturen siden blodprøvesvaret mitt fremdeles ikke har kommet, til min store skuffelse. Har fortsatt troa da, har jo stigning hver dag :happy119
Det er nok akkurat som med meg, er sikkert bare en halv dag/timer det står om. Får jo ikke sterkere strimmeltest enn det der!

Det er nok akkurat som med meg, er sikkert bare en halv dag/timer det står om. Får jo ikke sterkere strimmeltest enn det der!
Ja, kjenner jeg ikke legger så mye i det, men det er noe med at jeg aldri kom meg over 1000 i forrige svangerskap og ville så gjerne få 3+ da (før jeg visste hvor lav den egentlig var), så derfor føler jeg at jeg må få en 3+ nå :Heartred

Har vært kvalm nesten en uke så tok en test bare for å utelukke. Fikk et sjokk. Er ikke planlagt i det hele tatt. Har 5 barn og blir da 3 barn på under 3 år... Var hos lege i dag også så fikk bekreftet at det er graviditet i ca uke 5. Så melder meg inn her bare for å ha en gruppe å skrive på. Trenger å lufte litt innimellom og kanskje prøve se det positive i dette ❤️

Vedlegg

• IMG_20250504_235112.jpg
    IMG_20250504_235112.jpg
    857,9 KB · Visninger: 45
Så glad! I går viste den negative, etter positiv rfsu. Men i dag, med morgen urin ble den altså positiv
4+3 etter min beregning, så håpet å få mer enn 1-2, men vet ikke hva som er vanlig. Er ikke så vant med de testene?

Vedlegg

• 20250506_063016.jpg
    20250506_063016.jpg
    733,2 KB · Visninger: 62
Så glad! I går viste den negative, etter positiv rfsu. Men i dag, med morgen urin ble den altså positiv
4+3 etter min beregning, så håpet å få mer enn 1-2, men vet ikke hva som er vanlig. Er ikke så vant med de testene?
«Alt» er vanlig, spennet er stort, det viktige er stigningen :) Om du vil følge med så er strips bedre å bruke enn digital. F eks teste annenhver dag.

Back
Topp