Testetråd

Er helt likt her. Tester sterkere litt utpå dagen. Og det er uavhengig av om jeg er oppe å tisser ørten ganger på natten. Kl 07 er den svakere enn klokken 10 uansett...
Ok, bra vi er fler! Synes det er rart det ikke står noe om det noe sted, og at morgenurin er fasit :smiley-ashamed004

Tuusen takk, føler meg litt teit nå må jeg innrømme :banghead: I plead insanity :hilarious:
Man blir jo smågal, du er ikke alene :laughing002 har sikkert brukt over 100 tester denne pp’en :smiley-ashamed004 Sånn blir det når man har mistet og det lille frøet betyr alt i verden :Heartred Gleder meg til å få 3+ selv og å være offisielt ferdig med testing :laughing002

Edit: regnet på det, har brukt 77 graviditetstester hittil :hilarious: Offisielt testegal da ja :laughing002

Er foresten så glad jeg tok vare på testene fra forrige svangerskap. Må klype meg litt i armen når jeg ser disse sammenlignet :love017

Vedlegg

• IMG_5999.jpeg
    IMG_5999.jpeg
    147,5 KB · Visninger: 22
  • IMG_6001.jpeg
    IMG_6001.jpeg
    146,2 KB · Visninger: 22
Våknet i dag og følte meg veldig lite gravid, mindre symptomer… Er 4+6 i dag og testen viste 1-2 uker på tirsdag. Ble veldig urolig og bestemte meg for å ta den siste testen jeg har i hus, og den viste 2-3 uker. Ville den ha vist det dersom jeg har hatt en MA? Har ikke hatt blødninger, bare kjenner på mindre symptomer.
IMG_3984.jpeg

Våknet i dag og følte meg veldig lite gravid, mindre symptomer… Er 4+6 i dag og testen viste 1-2 uker på tirsdag. Ble veldig urolig og bestemte meg for å ta den siste testen jeg har i hus, og den viste 2-3 uker. Ville den ha vist det dersom jeg har hatt en MA? Har ikke hatt blødninger, bare kjenner på mindre symptomer.
Vis vedlegget 459874
2-3 viser ikke noe annet enn at du har hcg over 150 dessverre, så det beviser ikke noe annet enn at du ikke har over 2700 (3+) enda, så det gir ingen fasit. Er du veldig bekymret så ville jeg tatt blodprøver hos legen, evt ta en ny digital når du er 5+3 f eks :)

Vedlegg

• IMG_6002.jpeg
    IMG_6002.jpeg
    83,8 KB · Visninger: 32
2-3 viser ikke noe annet enn at du har hcg over 150 dessverre, så det beviser ikke noe annet enn at du ikke har over 2700 (3+) enda, så det gir ingen fasit. Er du veldig bekymret så ville jeg tatt blodprøver hos legen, evt ta en ny digital når du er 5+3 f eks :)
Takk for oppklarende svar❤️ Jeg får ta en ny test på torsdag.. Evt. høre med legen ja. Tenker jo å ta kontakt med legen neste uke en gang.

Hei! Jeg har tatt tre make sure tidlig i dag. Den første er på morgenurin, den andre er midt på dagen, og den nederste er fra i kveld. Hva tenker dere? Tar gjerne i mot hjelp til å forstå om de er positive:anyone:happy:

Vedlegg

• 59F1D02F-E447-4D94-992D-A7C74D63C28C.jpeg
    59F1D02F-E447-4D94-992D-A7C74D63C28C.jpeg
    873,9 KB · Visninger: 36
23DPO/5+2

Syntes testen i dag var så sterk, så prøvde meg på en ukesindikator 1 dag før utregningen min. Neida, fortsatt 2-3, så gikk på en smell jeg og :laughing002 Får se om jeg tør å ta ny i morgen :shy: Hadde trengt den oppturen siden blodprøvesvaret mitt fremdeles ikke har kommet, til min store skuffelse. Har fortsatt troa da, har jo stigning hver dag :happy119

Vedlegg

• IMG_6006.jpeg
    IMG_6006.jpeg
    457,1 KB · Visninger: 30
  • IMG_6008.jpeg
    IMG_6008.jpeg
    255,6 KB · Visninger: 30
23DPO/5+2

Syntes testen i dag var så sterk, så prøvde meg på en ukesindikator 1 dag før utregningen min. Neida, fortsatt 2-3, så gikk på en smell jeg og :laughing002 Får se om jeg tør å ta ny i morgen :shy: Hadde trengt den oppturen siden blodprøvesvaret mitt fremdeles ikke har kommet, til min store skuffelse. Har fortsatt troa da, har jo stigning hver dag :happy119
Ser jo veldig sterk og fin ut streken Hehe, tror de tjener godt på sånne som oss de som lager tester, det blir noen…
Forresten hvordan ser du de tallene du har til høyre på bildet med alle testene?

Ser jo veldig sterk og fin ut streken Hehe, tror de tjener godt på sånne som oss de som lager tester, det blir noen…
Forresten hvordan ser du de tallene du har til høyre på bildet med alle testene?
:) Ingen av emojiene mine ble med.. ser litt rart ut. hehe veldig amatør på forum her

Bruker Premom, den er egentlig til å måle eggløsningstester, men den måler teststrekens styrke vs. kontrollstreken, så er jo akkurat samme prinsipp :happy119

I dag fikk jeg 《ikke gravid》 på clear blue med ukeindikator.
Hadde trent, drukket mye vann. Og det var heller ikke da med morgen urin.
Kan jeg fortsatt likevel tørre å tenke jeg er gravid etter veldig svak positiv rfsu i går? Eller er det ikke håp mer? Er forresten 4+2

Legger med testen fra i går

Vedlegg

• 20250504_095835.jpg
    20250504_095835.jpg
    566,5 KB · Visninger: 54
Back
Topp