❤️ IKM Uke 19 ❤️

Siste test øverst. Alle fra idag. Det er jo nooe der. Kan være jeg faktisk bare er 9 dpo også. Regnet el samme dag jeg fikk topp på el-test. Men hvem vet. Kjøret går iallefall! Synes det er dritspennende :hilarious:
Vis vedlegget 459838
Jeg synes også jeg ser noe :hello2 Hvis jeg har forstått riktig slippes egget 12-36 timer etter toppen med eggløsningstestene, så da er du kanskje 8-9 dpo hvis det er 10 dager siden toppen?
Altfor spennende! Du må oppdatere oss på neste test :Heartred

Jeg synes også jeg ser noe :hello2 Hvis jeg har forstått riktig slippes egget 12-36 timer etter toppen med eggløsningstestene, så da er du kanskje 8-9 dpo hvis det er 10 dager siden toppen?
Altfor spennende! Du må oppdatere oss på neste test :Heartred
Det stemmer. 10 dager siden toppen! Holder en finger på at jeg har regnet litt feil. Oppdaterer imorgen med ny test.

Så spennende! Har det kommet noe mer eller stoppet det? Vi tør absolutt håpe på festeblødning :love017
Det kom litt mer, men jeg fikk bare bruk for to truseinnlegg, ser kanskje ut som at det har stoppet nå. Jeg tør uansett ikke tro på noe annet enn at tanta kommer straks. Får heller bli positivt overrasket om det skulle være noe på gang :p

Det der er så tungt. Jeg prøver å tenke at det er lov å ha flere følelser på likt. Glede for venninna, men sorg for seg selv.

Bestevenninna mi og jeg skulle hatt nesten samtidig. Jeg mista dessverre i uke 13. Nå har hun en liten baby, og jeg har heldigvis en fantastisk 2-åring, men synes likevel det er veldig tøft.
Så trist å lese, det må være veldig vanskelig!

Jeg tok test i morges og fikk TR mens jeg tisset på pinnen! Måtte bare le av meg selv som hadde kjøpt clear blue tidlig test o_O Har hatt rar syklus etter MA og da er syklus 5 dager forsinket og ikke 7 som jeg tenkte. Er selvfølgelig skuffa, men samtidig letta over at syklus er innenfor normalen.
Oppdatering! Jeg har ikke blødd noe mer siden jeg testa i går morges. Jeg så lyserosa blod som kom ned i toalettet og litt på papiret. Tok på meg bind, men hadde ikke trengt det. I dag er det null spotting. Kan det ha vært festeblødning? Føler meg psykotosk. Samboer kaller denne uken for "mensen kommer minutt of minutt" :laughing002

Blenda i dag, så var nok bare skygger dessverre
IMG_3804.jpeg

Har ein venninne som plutselig sente meg ein melding i går og spurte om eg var gravid fordi ho "såg eit syn" at eg enten var gravid eller blei da snart. Får håpe ho hadde rett då
Slikt er så kult :bag: ei venninne til meg ringte meg samme dag som jeg fikk positiv test med gutten min i 2012, og sa hun hadde drømt at jeg var gravid og lurte på hvis det stemte hehe.

Back
Topp